ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : چهارشنبه 1 مرداد 1393 - ساعت 13:17:58
چاپ خبر

کنسرت «پیانو، ملودیکا و سازهای کوبه‌ای» برگزار می‌شود

سامان احتشامی خبرداد:

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin: 3.6pt 0cm;"><span lang="FA">کنسرت سامان احتشامی، به همراه جمعی از نوازندگان فعال موسیقی کشورمان، نیمه دوم ازمرداد ماه سال جاری، در تالار وحدت برگزار خواهد شد.</span><span lang="FA"><o:p></o:p></span></p><div><span lang="FA"><br></span></div>

پیانو.jpgکنسرت سامان احتشامی، به همراه جمعی از نوازندگان فعال موسیقی کشورمان، نیمه دوم ازمرداد ماه سال جاری، در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

به گزارش موسیقی ایرانیان، سامان احتشامی، پیش از پرداختن به جزئیات این کنسرت و با اشاره به زادروز انوشیروان روحانی، پیانیست و آهنگساز برجسته موسیقی کشورمان گفت: «یکم مرداد ماه، تولد استاد انوشیروان روحانی را تبریک می‌گویم. این هنرمند عزیز و استاد مسلم موسیقی، این روز‌ها خیلی مجال فعالیت ندارند و افسوس و صد افسوس که هنرمندانی این چنین، باید گوشه نشین شوند و جامعه از هنرشان محروم باشد.»

احتشامی، در خصوص اجرای پیش رو و جزئیات آن عنوان کرد: «کنسرتی که تدارک دیده‌ایم، در ساعت ۲۲ از تاریخ چهارشنبه، ۱۵ مرداد ماه، در تالار وحدت، برگزار خواهد شد. این کنسرت تشکیل شده است از اجرای قطعاتی برای پیانو، ملودیکا و سازهای کوبه‌ای ایرانی و فرنگی. هدف ما از این اجرا، به نمایش گذاشتن تکنیک‌های پیانو، همراه با ملودیکا و سازهای کوبه ایست و در واقع از این طریق، می‌خواهیم بیان کنیم که با وجود آنکه پیانو یک ساز کاملاٌ فرنگی ست، اما با این ساز تنها موسیقی‌های فرنگی اجرا نمی‌گردد بلکه با این ساز غیر ایرانی می‌توان نغمات محلی، نغمات ایرانی و موسیقی هر منطقه‌ای از ایران را نواخت. باید اشاره کنم به این موضوع که این کنسرت در ژانر خاصی اجرا نمی‌شود و ما انواع موسیقی ایران و جهان را اجرا می‌کنیم. با حداکثر توانایی و تمام دانشی که در این زمینه داریم، به اجرای موسیقی ملی ایرانی، موسیقی آذری، پاپ ایرانی، پاپ فرنگی، موسیقی فیلم، موسیقی اسپانیایی، محلی و… در این مجموعه خواهیم پرداخت.»

از سامان احتشامی جویا شدیم که در این کنسرت آیا خواننده‌ای نیز گروه را همراهی خواهد کرد و نوازندگان این مجموعه چه کسانی خواهند بود و ایشان پاسخ داد: «بنده تا به حال در کنار هر خواننده‌ای همکاری داشته‌ام، به درخواست آن خواننده بوده است. خیلی‌ها اینگونه می‌پندارند که همیشه آهنگسازان اثری را آماده ساخته و برای بهتر دیده شدن آن اثر، از خواننده به نام و شناخته شده‌ای به اصرار درخواست می‌کنند که با آن‌ها همکاری کند. اما باید بگویم که در رابطه با بنده این موضوع صدق نمی‌کند. ضمن اینکه آثارم تماماٌ بی‌کلامند. در این کنسرت نیز حس کردیم نیازی به استفاده از کلام و خواننده نیست و ساز‌ها خود گویای حال و هوای مجموعه هستند و حرفی برای گفتن دارند. بنده در این مجموعه پیانو و ملودیکا خواهم نواخت و سینا سلیم‌زاده (پیانو-ملودیکا)، پیمان جوانمرد (پیانو-ملودیکا)، یلدا صمدی (پیانو-ملودیکا)، رضا دربندی (دف)، عمران فروزش (ضرب)، شایان ریاحی (پرکاشن) و لیلی تنساز (دف و کوزه) دیگر دوستان هنرمند و نوازندگان این کنسرت خواهند بود.»

شایان ذکر است که سامان احتشامی دو آلبوم «حرکت» و «ملودیکافه» را در دست انتشار دارد.

علاقمندان برای تهیه بلیت این کنسرت می‌توانند به سایت تیوال www. tiwall. com مراجعه نمایند

سامان احتشامی ,انوشیروان روحانی ,پیانو ,ملودیکا ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,622
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500