ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : دوشنبه 3 شهریور 1393 - ساعت 12:24:00
چاپ خبر

کنسرت گروه رستاک در پاییز

کنسرت پاییزه گروه رستاک به سرپرستی سیامک سپهری و خوانندگی بهزاد و فرزاد مرادی در سالن همایش‌های برح میلاد برگزار می‌شود.

رستاک.jpgکنسرت پاییزه گروه رستاک به سرپرستی سیامک سپهری و خوانندگی بهزاد و فرزاد مرادی در سالن همایش‌های برح میلاد برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، کنسرت تازه گروه رستاک به سرپرستی سیامک سپهری و خوانندگی بهزاد و فرزاد مرادی در سالن همایش‌های برح میلاد برگزار می‌شود.

محتوای این کنسرت رستاک مانند کارهای قبلی گروه ترکیبی از آلبوم‌های همه اقوام من، رنگواره‌های کهن و سرنای نوروز است که با سرپرستی سیامک سپهری و همراهی اعضای همیشگی گروه و ترکیب سازهای زهی، کوبه‌ای و بادی اجرا می‌شود.

در این کنسرت بهزاد مرادی (دف، دهل، نقاره، کوزه)، پیران مهاجری (عود و دهلک)، اکبر اسماعیلی پور (تار)، محمد مظهری (کمانچه)، سارا نادری (دوتار، سه تار، رباب، نقاره و تنبک)، یاور احمدی فر (دف ، دایره، دهل و پیپه)، یاسر نوازنده (بالابان، قرنه، نی، دوزله و دونلی)، نگار اعزازی (دف، دایره و دهل)، نیما نیک طبع (دف، دایره، دهل و پیپه)، امید مصطفوی (تنبک)، بیتا قاسمی (قیچک)، مائده دوستی (کمانچه آلتو)، صبا جمالی (قانون) و سپهر سعادتی (کنترباس) به نوازندگی خواهند پرداخت.

رستاک در تابستان سال 1376 فعالیت خود را در قالب یک گروه موسیقی تجربی  آغاز کرد. این گروه با الهام از عناصر شنیداری موسیقی نواحی مختلف ایران و با رویکرد به گونه‌ای از موسیقی با قابلیت برقراری ارتباط با سایر فرهنگ‌ها، اقدام به تحقیق و برگزاری جلساتی با حضور هنرمندان و اساتید این حوزه از موسیقی نمود. اساسی‌ترین موضوعات مورد بحث در این جلسات، بازجست نغمه‌های اصیل و کهن موسیقی مناطق ایران است که به شیوه‌ای نو در حوزه موسیقی معاصر ایران سریان یابد. حکایت این گونه‌ موسیقی که ماهیت نغمات خود را از موسیقی کهن اقوام گوناگون اخذ کند، بسیار مفصل است و تلاش رستاک تجربه‌ای است در حوزه این ژانر موسیقایی.

بر اساس این گزارش کنسرت گروه رستاک در روزهای 13 و 14 مهرماه و در دوسانس 18 و 21:30 در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد.

گروه رستاک ,کنسرت گروه رستاک ,سیامک سپهری ,بهزاد مرادی ,فرزادمرادی ,موسیقی سنتی ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 2,333
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500