ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : دوشنبه 19 آبان 1393 - ساعت 11:39:52
چاپ خبر

اولین اثر رسمی گروه موسیقی سنتی نوای کهن به بازار می‌آید

محمدرضا اسلامی سرپرست و نوازندهء تنبک گروه موسیقی نوای کهن با اعلام این خبر گفت: آلبوم تصویری پایکوبان شامل ۷ قطعه به نام‌های پیش درآمد چهارگاه، آواز مقامی با شعری از باباطاهر، رِنگ، آواز بیداد با شعر رهی معیری، تصنیف "حضرت عشق" با شعری از مولانا، آواز چهارگاه با شعری از سعدی و تصنیف "پایکوبان" در چهارگاه است که با پیش‌درآمدی در چهارگاه آغاز شده و تصنیفی در چهارگاه نیز خاتمه می‌یابد. این مجموعه توسط دوستان خوب و هنرمندم میثم اکبری (آواز)، متین پیمانی (آهنگساز-سه‌تار)، سینا مشفقی (دف) و بنده که نوازندگی تنبک را به عهده دارم به ضبط رسیده است و امیدوارم مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.


paykoban.jpgمحمدرضا اسلامی سرپرست و نوازندهء تنبک گروه موسیقی نوای کهن با اعلام این خبر گفت: آلبوم تصویری پایکوبان شامل ۷ قطعه به نام‌های پیش درآمد چهارگاه، آواز مقامی با شعری از باباطاهر، رِنگ، آواز بیداد با شعر رهی معیری، تصنیف "حضرت عشق" با شعری از مولانا، آواز چهارگاه با شعری از سعدی و تصنیف "پایکوبان" در چهارگاه است که با پیش‌درآمدی در چهارگاه آغاز شده و تصنیفی در چهارگاه نیز خاتمه می‌یابد. این مجموعه توسط دوستان خوب و هنرمندم میثم اکبری (آواز)، متین پیمانی (آهنگساز-سه‌تار)، سینا مشفقی (دف) و بنده که نوازندگی تنبک را به عهده دارم به ضبط رسیده است و امیدوارم مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.
این نوازنده در خصوص ویژگی‌های آلبوم "پایکوبان" افزود: چیزی که این آلبوم تصویری را از دیگر کارهای تولید شده در زمینه موسیقی ردیف آوازی مجزا می‌کند، تصویربرداری‌های ویژه در نماهایی تاریخی با معماری سنتی زمان قاجار است که در موسیقی سنتی کم‌نظیر است.

محمدرضا اسلامی ,سنتی نوای کهن,حضرت عشق,میثم اکبری,متین پیمانی,سینا مشفقی,پایکوبان,رادیو پدیده,radio padide
آمار بازدید : 1,838
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500