ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : سه‌شنبه 18 آذر 1393 - ساعت 16:59:40
چاپ خبر

آلبوم جدید ˝رستاک˝ در راه است

سیامک سپهری خواننده گفت: برای برگزاری کنسرت در شهرستان‌ها و البته تهران صحبت‌هایی انجام شده که تمامی اینها زیر نظر مستقیم شرکت هنر اول است و البته در نهایت منوط به تصمیم مسئولان خواهد بود تا تاریخ و مکان آن به صورت رسمی اعلام شود؛ به همین خاطر هنوز نمی‌توانم تاریخ دقیقی را برای کنسرت تهران اعلام کنم.


51537_635537275218037420_m.jpgیامک سپهری خواننده گفت: برای برگزاری کنسرت در شهرستان‌ها و البته تهران صحبت‌هایی انجام شده که تمامی اینها زیر نظر مستقیم شرکت هنر اول است و البته در نهایت منوط به تصمیم مسئولان خواهد بود تا تاریخ و مکان آن به صورت رسمی اعلام شود؛ به همین خاطر هنوز نمی‌توانم تاریخ دقیقی را برای کنسرت تهران اعلام کنم.
سپهری اضافه کرد: روند تولید آلبوم تقریبا به پایان رسیده و تنظیم اکثر قطعات به جز دو قطعه انجام شده و در مرحله ضبط قرار دارند، همچنین برای این آلبوم 7 قطعه را با همان سبک و سیاق آلبوم‌های قبلی انتخاب کردیم و با توجه به تنظیم هر قطعه اشخاص دیگری به عنوان میهمان در گروه به ما ملحق شدند اما آرایش اصلی گروه همچنان پابرجاست.
سپهری در پایان گفت: سعی داریم که این بار هم در کنار آلبوم موزیک ویدئوهایی داشته باشیم که این مسئله بستگی به شرایط و موقعیت دارد.
لازم به یادآوری است که گروه موسیقی رستاک از جمله گروه‌های فعال در حوزه موسیقی نواحی است که از سال ۷۶ در قالب یک گروه موسیقی تجربی فعالیت خود را آغاز کرد. این گروه با الهام از عناصر شنیداری موسیقی بومی ایران در شکلی نوین تاکنون آلبوم های "همه اقوام من"، "رنگواره های کهن" و "سرنای نوروز" را روانه بازار موسیقی کشور کرده است.

سیامک سپهری, آلبوم همه اقوام من,آلبوم رنگواره های کهن,آلبوم سرنای نوروز,آلبوم جدید رستاک
آمار بازدید : 1,355
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500