ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 - ساعت 16:42:42
چاپ خبر

در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود

ادامه‌ مستركلاس‌هاي انوشيروان روحاني در ایران

دوره‌ دوم مستر کلاس‌های پیانوی کلاسیک ایرانی «انوشیروان روحانی» در شهرهای مختلف ایران از جمله تهران، اصفهان، رشت و شيراز برگزار مي‌شود.

ادامه‌ مستركلاس‌هاي انوشيروان روحاني در ایران

اين مستركلاس‌ها پيش از اين در شهرهايي چون تبریز، مازندران و خوزستان برگزار شده بود.
«ادريس ناصري» مدير برگزاري اين مستركلاس‌ها در اين باره توضيح مي‌دهد كه:‌ «اين كلاس‌ها با هدف آموزش پيانو برگزار خواهد شد؛ ضمن اينكه استاد روحاني در نظر دارند تا اين مستركلاس‌ها به شكل دوره‌اي انجام شود و كساني كه از آن استفاده مي‌كنند، بعد از مدتي بار ديگر مي‌توانند آموخته‌هايشان را با آقاي روحاني دنبال كنند. افرادي كه تمايل به استفاده از اين كلاس‌ها دارند، پس از معرفی سبک و سطح نوازندگی خودشان و پس از انتخاب شدن مي‌توانند با توجه به سطحشان در كلاس‌ها حضور داشته باشند.»

ناصري به اين مسأله اشاره دارد كه اين كلاس‌ها به صورت خصوصي و گروهي انجام مي‌شود. هنرجوياني كه از كلاس‌ها به شكل خصوصي استفاده مي‌كنند، بايد در نوازندگي پيانو پيشرفته باشند. همچنين در كلاس‌هاي گروهی هنرجویان به‌صورت فعال و غیر فعال شركت مي‌كنند،افراد فعال بايد سطحي متوسط در نواختن اين ساز پیانو داشته باشند و افراد علاقه‌مند یا مبتدی می‌توانند به‌صورت غیر فعال در کلاس‌ها حاضر شوند: «هدف از برگزاری این کلاس‌ها و مسترکلاس‌ها، انتقال اطلاعات و تجارب فنی استاد «انوشیروان روحانی» به نوازنده‌های پیانو در داخل کشور است. در واقع ايشان مي‌خواهند از طريق برگزاري اين كلاس‌ها افراد مستعد در نوازندگي اين ساز را تربيت كنند.»

علاقه‌مندان در شهرهای شیراز،اصفهان، رشت، تبریز، مازندران و خوزستان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از تاریخ و نحوه ثبت‌نام در مسترکلاس‌ها با شماره ۰۹۱۰۷۷۸۵۶۰۶ تماس حاصل كنند و هنرجویان و علاقه‌مندان در داخل و خارج از ایران برای دسترسی به نُت‌های مربوط به آثار و ساخته‌های استاد «انوشیروان روحانی» می‌توانند به سامانه‌های www.anoushirvanrohani.ir (ایران) و www.anoushirvanrohani.com(خارج از ایران) مراجعه کنند.
 مستركلاس‌ها در تهران به صورت گروهي انجام نمي‌شود.

انوشیروان روحانی, مستر کلاس
آمار بازدید : 1,013
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500