ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Nooshin Ansari
|
تاریخ : سه‌شنبه 20 بهمن 1394 - ساعت 18:20:23
چاپ خبر

اجرای رضا یزدانی و ارکستر فلارمونیک در اصفهان

رادیو پدیده _ ارکستر بزرگ فلارمونیک پارسه به رهبری احسان عباسی با صدای رضا یزدانی، رضا بصیری، امیرحسین زاولانه ، امیر مصیبی و نورالله خزایی فر در سالن رودکی ملک شهر اصفهان به اجرای برنامه پرداخت.

اجرای رضا یزدانی و ارکستر فلارمونیک در اصفهان

رادیو پدیده _ ارکستر بزرگ فلارمونیک پارسه به رهبری احسان عباسی با صدای رضا یزدانی، رضا بصیری، امیرحسین زاولانه ، امیر مصیبی و نورالله خزایی فر در سالن رودکی ملک شهر اصفهان به اجرای برنامه پرداخت.
در این برنامه منتخبی از قطعات ملی و میهنی و مشهور و سه قطعه ی خلیج فارس، حکم (لاله زار)، تهران طهران رضا یزدانی نیز اجرا شد.
کنسرت با اجرای ارکسترال و همراهی گروه کر و مردم سرود ملی را اجرا کرد پس از آن دقایقی اجرای بی کلام انجام شد و پس از آن قطعه ی سردار جنگل با زبان گیلکی توسط همایون خزایی فر اجرا شد، در زمان اجرای این قطعه تصاویر از میرزا کوچک خان نمایش داده شد.
پس از آن امیرحسین زاولانه قطعه ی مرد تنهای شب از فرهاد را بصورت رپرتوار تک نفره با پیانو خواند.
قطعه ی سپیده (ایران ای سرای امید) از ساخته های مرحوم محمد رضا لطفی و قطعه شهید توسط امیر مصیبی اجرا شد.
قطعه ی «آب زنید راه را» ،«مارال» از قطعات فولکلور آذری و قطعه «ای ایران» از ساخته های مرحوم محمد نوری توسط شاگرد آن مرحوم رضا بصیری اجرا شد که همخوانی و همراهی خوبی در قطعه ی ای ایران توسط مردم رقم خورد.
پس از آن رضا یزدانی خواننده مشهور موسیقی پاپ در بین استقبال شدید هوادارانش به روی صحنه آمد و از حضورش در اصفهان و همراهی ارکستر فلارمونیک پارسه قدردانی کرد.
رضا یزدانی ابتدائا قطعه لاله زار را بصورت دکلمه و پس از آن با همراهی هر دو ارکستر خودش و ارکستر پارسه و با همخوانی گروه کر اجرا کرد.
پس از آن قطعه ی تهران طهران توسط وی اجرا شد که در بیت بی خیال بدبیاری تمام سالن هم صدا با وی این قسمت را خواندند تا علاوه بر ارکستر کر پارسه ارکستری چند صد نفره وی را همراهی کنند.
قطعه ی ایران جوان توسط امیرحسین زاولانه اجرا شد و پس از آن قطعه نهایی کنسرت خلیج فارس با صدای رضا یزدانی بود انتخاب صحنه مناسب، پرفورمنس فوق العاده رضا یزدانی باعث شد حضار لحظاتی ایستاده وی را تشویق کنند.
اعضای ارکستر رضا یزدانی را در این اجرا محمد خرمی نژاد، آرش زمانیان، میلاد عدل، شهروز بردوده و مازیار احمدپور تشکیل میدادند.
دکتر محمد سریر، سپند امیر سلیمانی، علی اوجی، رضا سورتیجی در این اجرا حضور داشتند.

سید حسین احمدی
در ادامه تصاویر ارماک کیانی از این اجرا را ببینید:

ارکستر فلارمونیک پارسه,احسان عباسی,رضا یزدانی,رضا بصیری,امیرحسین زاولانه,امیر مصیبی,نورالله خزایی فر,سالن رودکی,اصفهان,محمد خرمی نژاد,آرش زمانیان,میلاد عدل,شهروز بردوده,مازیار احمدپور,
آمار بازدید : 2,265
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500