ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : شنبه 23 بهمن 1395 - ساعت 13:13:29
چاپ خبر

عاشقانه‌های فرزین و فریدون در راه است

سریال "عاشقانه" به کارگردانی منوچهر هادی آماده پخش در شبکه نمایش خانگی شده است و از اواخر بهمن ماه به صورت هفتگی وارد بازار خواهد شد.

عاشقانه‌های فرزین و فریدون در راه است

به گزارش مای ریتم: "عاشقانه" تازه‌ترین محصول موسسه هنرنمای پارسیان بعد از سریال "آسپرین" است که مهدی گلستانه تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد.

در این سریال فرزاد فرزین و محمدرضا گلزار به عنوان بازیگران نقش‌های اصلی در چند سکانس خوانندگی می‌کنند و تیتراژ ابتدایی و پایانی آن نیز با صدای دو خواننده مطرح موسیقی پاپ، فریدون آسرایی و فرزاد فرزین اجرا شده است.

پروژه تولید موسیقی سریال "عاشقانه" به بابک زرین آهنگساز موسیقی پاپ سپرده شده است. این آهنگساز ضمن ساخت موسیقی متن این سریال، ملودی دو تیتراژ ابتدایی و پایانی سریال را بر اساس دو ترانه از مونا برزویی ساخته و آن‌ها را تنظیم‌ کرده است.

قطعه "گیسو" با صدای فریدون آسرایی تیتراژ پایانی سریال "عاشقانه" است که هفته گذشته به طور رسمی از تیزر آن رونمایی شد. همچنین تیتراژ ابتدایی سریال را نیز فرزاد فرزین خوانده که هر دوی این قطعات همراه با پخش قسمت نخست این سریال به صورت رسمی منتشر خواهند شد.

محمدرضا گلزار، ساره بیات، بهاره کیان افشار، فرزاد فرزین، حمیدرضا پگاه، شمسی فضل‌اللهی، علیرضا زمانی‌نسب، علیرضا سوزنچی، (با هنرمندی) حسین یاری، پانته‌آ بهرام، مسعود رایگان و هومن سیدی، (با حضور افتخاری) یکتا ناصر و (با معرفی) سارا رسول‌زاده و (با حضور) مهناز افشار بازیگران اصلی "عاشقانه" هستند.

قسمت‌هایی از سریال 15 قسمتی "عاشقانه" اکنون آماده پخش شده و با توجه به آغاز تبلیغات خیابانی این سریال، پیش‌بینی می‌شود که ظرف دو، سه هفته‌ی آینده قسمت نخست این سریال همراه با دو آهنگ جدید از فریدون آسرایی و فرزاد فرزین توسط موسسه هنرنمای پارسیان منتشر شود.

 

منبع: هنر آنلاین

سریال عاشقانه, عاشقانه, منوچهر هادی, مهدی گلستانه, هنرنمای پارسیان, فرزاد فرزین, محمدرضا گلزار, فریدون آسرایی, بابک زرین, مونا برزویی, آهنگ گیسو, گیسو, پانته آ بهرام, مسعود رایگان, یکتا ناصر, مهناز افشار,
آمار بازدید : 1,147
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500