ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : جمعه 20 اسفند 1395 - ساعت 17:23:36
چاپ خبر

حامد همایون فروردین 96 راهی تور اروپا می‌شود

خواننده آلبوم «دوباره عشق» که اجراهای رسمی خود را با چهار کنسرت در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر آغاز کرد، برنامه‌های ویژه‌ای برای برگزاری تور کنسرت‌های داخلی و اروپایی دارد.

حامد همایون فروردین 96 راهی تور اروپا می‌شود

حامد همایون که پنجشنبه 19 اسفند در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه رفت و جمعه شب هم در این سالن اجرا دارد، در روزهای آتی تور کنسرت‌های شهرستانی خود را از سر می‌گیرد.

این خواننده در روزهای دوشنبه 23 و سه‌شنبه 24 اسفند راهی شهر رشت خواهد شد و در تالار مجلل این شهر چهار کنسرت را برگزار خواهد کرد.

کنسرت دیگر همایون در روز 25 اسفند در ساعت‌های 19 و 21:30 در سالن نمایشگاه‌ بین‌المللی شهر قزوین برگزار می‌شود. موسسه فرهنگی و هنری نجوای تلودار مسئولیت برگزاری این کنسرت را در شهر قزوین دارد.

حامد همایون که تحت حمایت موسسه ترانه شرقی با مدیریت محسن رجب‌پور است، در شروع سال آتی برای اولین تور کنسرت‌های اروپایی خود آماده خواهد شد. این خواننده در پایان فروردین ماه، همراه با ارکستر «ترانه وار» به انگلستان سفر کرده و کنسرتی را در آن کشور برگزار می‌کند. سپس ارکستر همایون به ایران باز می‌گردد و پس از یک هفته راهی آلمان و سوئد می‌شود و در شهرهای کلن، هامبورگ، فرانکفورت، برلین و استکهلم برای ایرانیان مقیم این دو کشور اروپایی می‌خواند.

همچنین همایون پس از برگزاری تور کنسرت اروپایی، احتمالاً برای برگزاری کنسرت در کشورهای آمریکایی اقدام خواهد کرد، چرا که از کشورهایی چون آمریکا و کانادا تقاضاهای متعدد برای برگزاری کنسرت دارد. به گفته محسن رجب‌پور، فقط از کانادا 50 کنسرت‌گذار خواستار حضور همایون در این کشور شده‌اند.

اعضای ارکستر «ترانه وار» به خوانندگی همایون را سامان امامی (رهبر ارکستر و گیتار و کیبورد)، سینا ذکایی (دودوک)، پیمان لطیفی (درامز)، آرش عیوضی (گیتار بیس)، پوریا ربانیان (پرکاشن)، آلن بارسخیان (گیتار الکتریک)، محمد افشانی (گیتار)، امیرحسین توکلی (تار و سه‌تار) و علیرضا توسلی (دف) تشکیل می‌دهند.

بلیت‌فروشی کنسرت‌های حامد همایون در شهرستان‌های رشت و قزوین هم‌اکنون در سامانه www.3670.ir انجام می‌شود و محل و زمان شروع بلیت‌فروشی کنسرت‌های اروپایی این خواننده نیز بزودی اعلام خواهد شد.

منبع: هنر آنلاین

حامد همایون,کنسرت حامد همایون,ارکستر ترانه وار,دوباره عشق,محسن رجب پور,سامان امامی,سینا ذکایی,پیمان لطیفی,آرش عیوضی,پوریا ربانیان,آلن بارسخیان,محمد افشانی,امیرحسین توکلی,علیرضا توسلی
آمار بازدید : 1,249
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500