ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 - ساعت 18:27:16
چاپ خبر

گرد و خاک اهواز، نفس سالن میلاد را گرفت

کنسرت، 19 اسفند ماه، «مهدی یراحی» با اجرای قطعات آلبوم جدیدش در حالی برگزار شد که این خواننده در اعتراض به هوای آلوده اهواز، گرد و خاک به پا کرد.

گرد و خاک اهواز، نفس سالن میلاد را گرفت

به گزارش مای ریتم و به نقل از رسانه نوا، این کنسرت با اجرای قطعه «آیینه قدی» آغاز شد. این آهنگ با یک پرفورمنس جالب همراه بود که توجه تماشاچیان را جلب کرد.

اما شاید مهم‌ترین بخش این کنسرت به مردم اهواز اختصاص داشت. مهدی یراحی و اعضای گروهش به یاد ریه‌های گرفته مردم اهواز ماسک به صورت زدند و دو مرد که به گل و خاک آغشته شده بودند نیز آن‌ها را همراهی می‌کردند. 

وی پس از اجرای این قطعه، ضمن خوش آمد گوئی به مردم، از سروش کریمی که کارگردانی پرفورمنس این اجرا را به عهده داشت تشکر کرد. اشک و بارون، شکنجه کن منو، مجسمه، من علمک، تو برمیگردی، نگو نگفتی، عطر تو، نگو نگفتی، شال گردن، سرزمین من و نفس، از خودت خبر بیار و سرما نزدیکه از دیگر قطعاتی بود که اجرا شد.

یراحی در این اجرا میزبان افشین یداللهی، امید جامع، مهمان امیر عظیمی، آرون حسینی، وحید پویان، امیر حسین رسام، رضا شاهین، اسحاق اسد بیگی،سعید هاشمی و سعید سام بود.

مهرداد احمدزاده (نوازنده کیبورد و همخوان)، اکبر شهریاری (نوازنده پرکاشن)، مجید رضاپور (نوازنده درامز)، عظیم روحانی (نوازنده گیتار نایلون)، علی افلاطونی (نوازنده لیدگیتار)، حامد حمیدزاده (نوازنده گیتاربیس)، امیر فقیه (سمپلر)، مهبد شفیع‌نژاد (کیبورد)، مرسل وطنی (ساکسفون) و مرتضی کریمی (عود) اعضای گروه مهدی یراحی در این برنامه بودند.

این اجرا طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی و به همت موسسه رویال هنر پارس و تهیه کنندگی مجید عبدی برگزار شد.

منبع: رسانه نوا

مهدی یراحی,کنسرت مهدی یراحی,اهواز,خاک,سروش کریمی,افشین یداللهی,امید جامع,مهمان امیر عظیمی,آرون حسینی,وحید پویان,امیر حسین رسام,رضا شاهین,اسحاق اسد بیگی,سعید هاشمی,سعید سام,مهرداد احمدزاده,اکبر شهریاری,مجید رضاپور,عظیم روحانی,علی افلاطونی,حامد حمیدزاده,امیر فقیه,مهبد شفیع‌نژاد,مرسل وطنی,مرتضی کریمی
آمار بازدید : 1,157
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500