ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : دوشنبه 5 مرداد 1394 - ساعت 22:28:57
چاپ خبر

نحوه استفاده از روبات تلگرام رادیو پدیده

رادیو پدیده در راستای شعار خویش برای پدیده بودن در عرصه موسیقی ایران و مخاطب‌مداری اقدام به راه‌اندازی روبات تلگرام خویش با نام «Radiopadidebot» نموده است که بنا به درخواست شما کاربران عزیز می‌توانید آموزش تصویری استفاده از این روبات را در ادامه مشاهده فرمایید.

نحوه استفاده از روبات تلگرام رادیو پدیده

پیش از استفاده از روبات رادیو پدیده لازم است نرم‌افزار تلگرام شما به‌روز باشد و حداقل یکی از نسخه‌های 8 به بالای نرم‌افزار تلگرام را روی دستگاه مورد نظر خود اعم از گوشی، تبلت، کامپیوتر و ... نصب کرده باشید.

 

اگر تاکنون وارد روبات اپلیکیشن تلگرام نشده‌اید لازم است که روی آدرس زیر کلیک کنید:

https://telegram.me/RadioPadideBot

 

پس از این که لینک زیر را در نرم‌افزار تلگرام خود باز کردید، صفحه‌ای مشابه صفحه زیر پیش روی شما قرار می‌گیرد. برای آن که فعالیت خود در روبات رادیو پدیده را آغاز کنید لازم است که روی دکه «Start» در صفحه اصلی روبات کلیک کنید.

 

 

پس از این که روی دکمه «Start» کلیک کردید صفحه‌ای مشابه صفحه زیر برای شما ظاهر می‌شود.

 

 

پس از کلیک بر روی گزینه «/» گزینه‌های زیر برای شما نمایان می‌شود.

 

 

دکمه‌های این قسمت:

  1. بازگشت به ابتدای کار Start/

در هر مرحله از کار که بر روی این دکمه کلیک کنید به صفحه بخش ابتدایی روبات بازمی‌گردید.

  1. شروع جستجو Search/

با کلیک بر روی این گزینه، گزینه‌های زیر نمایان می‌شود.

  1. جدید‌ترین موزیک‌ها Last/

با انتخاب این گزینه لیستی از «آخرین موزیک‌های سایت» مطابق شکل زیر پیش روی شما قرار می‌گیرد که با انتخاب هر کدام لینک آن موزیک برایتان ارسال می‌شود. (مطابق تصویر زیر)

 

 

نحوه استفاده از گزینه «شروع جستجو Search

بعد از آن که گزینه «شروع جستجو Search/» را انتخاب کردید گزینه‌های زیر برایتان نمایان می‌شود.

 

 

برای مثال اگر بر روی گزینه «جستجوی خواننده یا هنرمند» کلیک کنید صفحه‌ای مشابه صفحه زیر برایتان نمایان می‌شود و می‌خواهد که اسم خواننده یا هنرمند مورد نظرتان را وارد کنید. ما برای نمونه نام «محمد علیزاده» را وارد کردیم که گزینه‌های زیر را برایمان نمایان ساخت. اگر نام مورد نظرتان را درست وارد نمایید به احتمال زیاد گزینه مورد نظر شما در بین گزینه‌هایی که روبات نمایش می‌دهد وجود دارد. پس از آن که روی گزینه مورد نظرتان کلیک کردید لینک صفحه مورد نظر برایتان ارسال می‌شود. اگر گزینه‌های دیگر را نیز انتخاب نمایید دقیقا پروسه‌ای مشابه توسط روبات برایتان تکرار می‌شود و آدرس صفحه آهنگ یا آلبوم مورد نظرتان در رادیو پدیده خدمتتان ارسال می‌شود.

 

 

اضافه کردن روبات به گروه‌ها

اگر مایلید که روبات رادیو پدیده در گروه‌هایی که عضو آن هستید عضو شود و سایر اعضای گروه نیز از آن استفاده کنند کافی است برای اضافه کردن روبات به گروه‌ها روی عکس پروفایل روبات کلیک کنید و بعد از آن که صفحه پروفایل باز شد مطابق عکس زیر عمل کنید و بعد از انتخاب گروه مورد نظرتان روبات را به آن گروه اضافه نمایید تا سایر کاربران همگروهی‌تان نیز از آن استفاده نمایند.

 

 

برایتان یک سوپرایز یا شگفتانه داریم کافی است بعد از آن که کارتان با روبات تمام شد از آن تشکر کنید تا ببینید چه جوابی می‌دهد.

از روبات رادیو پدیده لذت ببرید و در نظر داشته باشید که روبات رادیو پدیده در آینده نزدیک علاوه بر ارسال لینک قابلیت ارسال مستقیم فایل آهنگ‌های مورد نظر شما را نیز اضافه می‌کنید و می‌توانید مستقیما در خود تلگرام آهنگ مورد نظرتان را دانلود کنید.

 

رادیو پدیده, روبات تلگرام,
آمار بازدید : 4,373
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500