ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : یک‌شنبه 15 تیر 1393 - ساعت 16:54:53
چاپ خبر

نخستین آلبوم رسمی «پارسا دمیرچی» مجوز گرفت

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin: 3.6pt 0cm;"><span lang="FA">یک خواننده جوان پاپ که پیش از این آثار وی از طریق ویدئو کلیپ هایش دوستداران فراوانی را در بین اهالی موسیقی پیدا کرده بود، با طی مراحل قانونی به جرگه خوانندگان مجاز داخلی پیوست.</span><span lang="FA"><o:p></o:p></span></p><div><span lang="FA"><br></span></div>

د.jpgیک خواننده جوان پاپ که پیش از این آثار وی از طریق ویدئو کلیپ هایش دوستداران فراوانی را در بین اهالی موسیقی پیدا کرده بود، با طی مراحل قانونی به جرگه خوانندگان مجاز داخلی پیوست.

به گزارش «موسیقی ما»، پارسا دمیرچی که پیش از این با قطعاتی چون «خاطره»، «چشم به راه»، «تقاص»، «کسی جاتو نمی گیره» و «حس تنهایی» توانسته نگاه بسیاری از دوستداران موسیقی را به خود جلب کند، سرانجام با طی مراحل قانونی توانست مجوز انتشار نخستیم آلبوم رسمی خود را اخذ نماید و این اثر به زودی در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد. این هنرمند که پیش از این با نام هنری «پارسا» فعالیت هایش را در فضای مجازی و ویدئوهایش دنبال می کرد، در نخستین آلبوم رسمی خود با چهره های سرشناس حوزه موسیقی در کشور همکاری هایی را داشته است.

نخستین آلبوم رسمی این خواننده به نام قطعه پرطرفداراش یعنی «کسی جاتو نمی‌گیره» نام گذاری شده است تا دوستداران وی بتوانند با خاطرات خوبی که از این اثر دارند، دست پخت جدید این خواننده را این بار در مارکت رسمی داخلی شاهد باشند.

این خواننده چندی پیش قطعه «هوامو نداشتی» را برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داد که با استقبال خوبی نیز مواجه شد.

پارسادمیرچی ,آلبوم جدید پارسا دمیرچی ,کسی جای تورونم گیره ,آوارکورد ,دانلود آلبوم جدید پارسادمیرچی ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,373
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500