ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : دوشنبه 7 مهر 1393 - ساعت 07:55:36
چاپ خبر

رستاکی ها در برج میلاد تهران به روی صحنه می روند

گروه موسیقی رستاک که در نیمه اول امسال به صورت فشرده سرگرم برگزاری تور کنسرت‌های خارج از ایران بود، برای نخستین بار در سال ۹۳ در تهران به روی صحنه می‌رود.

گروه موسیقی رستاک که در نیمه اول امسال به صورت فشرده سرگرم برگزاری تور کنسرت‌های خارج از ایران بود، برای نخستین بار در سال ۹۳ در تهران به روی صحنه می‌رود.
سپهر سعادتی مدیر برنامه‌های گروه رستاک در خصوص کنسرت مهرماه این گروه گفت: مجموعه‌ای از قطعات دو آلبوم «سرنای نوروز» و «همه اقوام من» در این کنسرت اجرا می‌شود که در کنار آن اجرای قطعات جدیدی از آلبوم در دست انتشار گروه را نیز خواهیم داشت. سعادتی درخصوص آلبوم جدید گروه رستاک اظهار داشت: در حال حاضر مشغول کار روی آلبوم سوم گروه هستیم که همچون دو آلبوم پیشین گروه با محوریت موسیقی مناطق ایران تولید خواهد شد. او افزود: پیش تولید این آلبوم از فروردین‌ ماه آغاز شده که به علت تمرین‌ها و سفرهای متعدد گروه، مراحل ضبط با تاخیر مواجه شده است؛ اما ما تلاش می کنیم تا پایان سال آتی آلبوم سوم را وارد بازار کنیم.
سعادتی درخصوص قطعات انتخاب شده برای آلبوم جدید رستاک گفت: در این آلبوم سعی کردیم به سراغ مناطقی برویم که در دو آلبوم قبلی کمتر به آن‌ها پرداخته بودیم. او افزود: قطعاتی که برای کار در گروه رستاک انتخاب می‌شوند باید مناسب رستاک و تنظیم رستاکی باشند و در این خصوص جذابیت کار در درجه اول اهمیت قرار دارد. در واقع گروه رستاک می‌خواهد نسخه جذابی از موسیقی مناطق کشور را به مخاطبانش عرضه کند و از این طریق مردم را با زیبایی و شادمانگی موسیقی نواحی آشنا کند؛ بنابراین طبیعی است که در موسیقی بعضی از نواحی انتخاب‌های بیشتری در پیش‌رو داشته باشد. ما در آلبوم سوم از موسیقی کردی قطعه‌ای خواهیم داشت و احتمالا یک قطعه آذری نیز در ترکیب این آلبوم خواهیم داشت.
سعادتی در خصوص کنسرت‌های گروه رستاک در خارج از ایران گفت: در سال ۹۳ تور کنسرت‌های رستاک در کشورهای استرالیا و کانادا برگزار شد؛ علاوه بر آن طی هفته‌های گذشته در دو فستیوال بین‌المللی در کشورهای ترکیه و گرجستان شرکت داشته که اجرای رستاک با استقبال گرمی در این دو فستیوال مواجه شد.
مدیر برنامه‌های گروه رستاک درباره فستیوال گرجستان اظهار داشت: این فستیوال با محوریت صلح در یکی از شهرهای تاریخی گرجستان برگزار شد که گروه‌هایی از کشورهای مختلف دنیا با اجرای موسیقی سنتی خودشان در آن شرکت داشتند که از ایران گروه رستاک و گروه علی قمصری در فستیوال حضور داشتند. او افزود: این فستیوال جنبه رقابتی نداشت و بیشتر برای ایجاد فضای دوستی و جذابیت‌های توریستی در شهری برگزار شد که به لحاظ صنعتی و بازرگانی فعالیت چندانی ندارد و این فستیوال جذابیت‌های توریستی بالایی در منطقه ایجاد کرده بود.
کنسرت گروه رستاک به سرپرستی سیامک سپهری و خوانندگی فرزاد و بهزاد مرادی طی روزهای ۱۳ و ۱۴ مهرماه در دو سانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ در مرکز همایش های برج میلاد تهران به روی صحنه می‌رود.

گروه موسیقی رستاک-گروه رستاک-رستاک-سپهر سعادتی-کنسرت-کنسرت رستاک-کنسرت گروه رستاک-آلبوم-آلبوم جدید-آلبوم جدید رستاک-آلبوم سوم رستاک-آلبوم جدید گروه رستاک-آلبوم سوم گروه رستاک-فرزاد و بهزاد مرادی-فرزاد مرادی-بهزاد مرادی-کنسرت های برج میلاد-کنسرت تهران-کنسرت های تهران-سرنای نوروز-همه اقوام من
آمار بازدید : 1,248
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500