ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : چهارشنبه 9 مهر 1393 - ساعت 13:12:55
چاپ خبر

آکادمی موسیقی "هزار صدا" برگزار می شود!

تور جدید برنامه آکادمی موسیقی هزارصدا از ساعت ۱۷ روز شنبه ۱۲ مهرماه در بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران آغاز می‌شود.

تور جدید برنامه آکادمی موسیقی هزارصدا از ساعت ۱۷ روز شنبه ۱۲ مهرماه در بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران آغاز می‌شود. 
در این برنامه خوانندگان جوان آثار خود را در مقابل تماشاگران و کارشناسان و ستاره‌های مطرح آهنگسازی، ترانه و خوانندگی اجرا می‌کنند و در پایان نفرات برگزیده گروه کارشناسی و مردمی انتخاب می‌شود و به فینال راه پیدا می‌کند. این برنامه با مدیریت و اجرای آرش نصیری، روزنامه نگار مطرح موسیقی از شهریور سال ۱۳۹۲ و در ژانر موسیقی پاپ آغاز شد و فینال آن دور از مسابقات در تالار اندیشه حوزه هنری و با استقبال گسترده هواداران موسیقی برگزار شد. در سال جدید بخش موسیقی اصیل ایرانی هزار صدا در فرهنگسرای ارسباران آغاز به کار کرد که سه برنامه آن با موفقیت برگزار شد و حالا در دور جدید این برنامه، هم در بخش موسیقی پاپ و هم در بخش موسیقی اصیل ایرانی در نیاوران آغاز خواهد شد. بنابر برنامه، از این پس، دومین شنبه هر ماه برنامه هزارصدای پاپ و چهارمین شنبه هر ماه برنامه هزارصدای اصیل ایرانی برگزار می‌شود.
در اولین برنامه پاپ، مهرداد نصرتی به عنوان کارشناس آهنگسازی و تنظیم، امید حاجیلی به عنوان کارشناس خوانندگی و زهرا عاملی به عنوان کارشناس ترانه به نقد و بررسی آثار خوانندگان، آهنگسازان و ترانه‌سرایان جوان خواهند پرداخت و در پایان برنامه برنده نظرسنجی مردمی به صورت پیامکی و برنده کارشناسی هم توسط کارشناسان معرفی خواهد شد.
در این برنامه همچنین از یکی از آثار تازه اهورا ایمان رونمایی خواهد شد و پایان‌بخش برنامه هم اجرای افتخاری قاسم افشار، خواننده پیشکسوت موسیقی پاپ بعد از انقلاب است. همچنین لابلای برنامه میان برنامه های متنوعی نیز اجرا خواهد شد که رونمایی آلبوم و اجرای خواننده نوجوان مهرشاد حیدری از آن جمله است.
این برنامه در ساعت ۱۷ تا ۲۰ روز شنبه برگزار خواهد شد.

برنامه آکادمی موسیقی-برنامه آکادمی- آکادمی موسیقی- موسیقی- آکادمی- برنامه آکادمی موسیقی هزارصدا-آکادمی موسیقی هزارصدا-آکادمی هزارصدا- خوانندگی-مسابقه ی خوانندگی-موسیقی پاپ- حوزه هنری- هواداران موسیقی-موسیقی اصیل ایرانی-موسیقی پاپ-مهرداد نصرتی- آهنگسازی و تنظیم- امید حاجیلی-زهرا عاملی- خوانندگان- آهنگسازان- ترانه‌سرایان-خوانندگی-آهنگسازی-ترانه سرایی- اهورا ایمان-قاسم افشار- مهرشاد حیدری- academi-akademi-akademie moosighi-akademie musighi-academie moosighy-academie musighy-akademiye moosighi-academiye moosighi-academiye moosighy-akademiye moosighy-academy-akademy-moosighi-musighi-moosighy-musighy-hezar seda-khanandegi-mosabegheye khanandegi-mosabegheye khanandegy-pap-pop-pop music-hoze honari-hoze honary-mehrdad nosrati-mehrdad nosraty-omid hajili-omid hajily-zahra ameli-zahra amely-khanandegan-ahangsazi-ahangsazy-ahoora iman-ahura iman-ghasem afshar-ghasem afshaar-mehrshad heidari-mehrshad heydari
آمار بازدید : 1,692
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500