ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : جمعه 25 مهر 1393 - ساعت 03:33:12
چاپ خبر

همایون شجریان:موسیقی بختیاری ظرفیت بالایی دارد

”همایون شجریان” خواننده موسیقی سنتی ایران گفت: موسیقی بختیاری از ظرفیت و اصالت بالایی برخوردار است.

”همایون شجریان” خواننده موسیقی سنتی ایران گفت: موسیقی بختیاری از ظرفیت و اصالت بالایی برخوردار است.
’ همایون شجریان’ روز یکشنبه در دیدار مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در هتل آزادی شهرکرد افزود:موسیقی بختیاری هنوز اصالت خود را حفظ کرده و در این مسیر تولیدات خوبی صورت گرفته است.
وی از ‘ سینا سرلک’ و ‘محمد ملک مسعودی ‘ و ‘مسعود بختیاری ‘ به عنوان چهره های موسیقی بختیاری یاد کرد و گفت:از طریق این موسیقی بختیاری را بیشتر از گذشته شناخته ام.
مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت:مردم این استان توجه مطلوبی به موسیقی سنتی و موسیقی مقامی و محلی دارند.
 ‘اسماعیل کریمیان ‘ افزود:موسیقی سنتی و مقامی در بین نسل های مختلف این استان همیشه پویا بوده و توانسته است خود را به مخاطبان و موسیقی دانان به بهترین شکل معرفی کند.
وی یادآور شد: در دولت یازدهم به زیرساخت های فرهنگی نگاه ویژه ای شده است و با بهره برداری از فرهنگسرای بزرگ شهرکرد ، کنسرت های موسیقی در یک مکان استاندارد برگزار می شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت:موسیقی مقامی و محلی این استان،موسیقی زندگی مردم این دیار است که دستگاههای همایون، ماهور و گوشه های بیات اصفهانی،برزگری، درو ، شوشتری، دزفولی ، دهکردی، لری،بختیاری و کردی از مهمترین این مقامهای موسیقی در مرکز ایران است.
‘جواد کارگران دهکردی ‘ افزود:موسیقی این منطقه با غنای معنوی و فرهنگی ایرانی جزو موسیقی ماندگار ایران زمین است که سینه به سینه و نسل به نسل منتقل شده است.
همایون شجریان برای اجرای کنسرت ‘چرا رفتی’ به همراه تهمورس پورناظری به شهرکرد سفر کرده است.

همایون شجریان,موسیقی بختیاری,شجریان,سینا سرلک,محمد ملک مسعودی,مسعود بختیاری,اسماعیل کریمیان,جواد کارگران دهکردی,چرا رفتی,کنسرت چرا رفتی,تهمورس پورناظری,شهرکرد,homayoon shajarian,moosighi bakhtiari,musighi bakhtiari,shajarian,sina sarlak,mohammad malek masoodi,masood bakhtiari,esmaeel karimian,javad kargaran dehkordi,chera rafti,konserte chera rafti,koncerte chera rafti,tahmoores poornazeri,shahrekord
آمار بازدید : 1,323
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500