ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : سه‌شنبه 11 فروردین 1394 - ساعت 15:28:00
چاپ خبر

بنیامین: پروژه کلاه قرمزى مهم‌ترین دانشکده هنرى حال حاضر ایران است

حضور غافلگیر کننده یک خواننده پاپ در یک برنامه تلویزیونی پرطرفدار، دستخوش اتفاقات و واکنش‌های مختلفی از سوی مخاطبان موسیقی و دوستداران این برنامه تلویزیونی شد.

بنیامین: پروژه کلاه قرمزى مهم‌ترین دانشکده هنرى حال حاضر ایران است

به گزارش «موسیقی ما»، بنیامین بهادری شب گذشته با حضور جالب و غافلگیرکننده‌اش در برنامه تلویزیونی «کلاه قرمزی و پسرخاله» شب ویژه و جالبی را برای همه بینندگان این برنامه ساخت و شدت استقبال از این برنامه به قدری بالا بود که به محض اتمام آن شاهد واکنش‌های مختلف و زیادی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی بودیم.

داستان و سناریوی جالبی هم که برای این حضور جالب ازسوی تیم نویسنده‌های این برنامه طراحی و نوشته شده بود باعث شد این حضور تنها حضوری نمادین و «مه‌مان گونه» نباشد و تلفیق خلاقانه موسیقی وآثار پرطرفدار بنیامین با فضای همیشه پرانرژی برنامه شبی پرهیجان را برای بینندگان این برنامه پرطرفدار ساخت. نکته ویژه این برنامه هم حضور دختر بنیامین بهادری «بارانا» در این برنامه بود که برای اولین بار در مقابل دوربین قرار می‌گرفت و‌‌ همان طور که بنیامین در برنامه «بعضیا» (با اجرای علی ضیاء) قولش را داده بود، برای نخستین بار در برنامه «کلاه قرمزی» حاضر شد در کنار دخترش در برابر دوربین‌های تلویزیونی قرار بگیرد.

«بنیامین بهادری» دقایقی پس از پخش این برنامه درباره این حضور و شدت واکنش‌ها به آن در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ما» گفت: «پروژه کلاه قرمزى مهم‌ترین دانشکده هنرى حال حاضر ایران است که تجربه آن را به هر کسى به ویژه همه هنرمندان پیشنهاد مى کنم. اعتقاد دارم ترکیب آقای ایرج طهماسب و حمید جبلى یک بیست همیشگى داشته و دارند.»

بنیامین در بخش‌های مختلف این برنامه با حضور و ایفای نقش و شوخی‌های بامزه با عروسک‌های محبوب این برنامه (که سالهاست لقب «پربیننده‌ترین برنامه نوروزی تلویزیون» را در ایام عید به خود اختصاص داده‌اند)، قابلیت‌های بالای خود را در عرصه نقش آفرینی و اجرا به نمایش گذاشت. از بخش‌های جالب این برنامه می‌توان به تست صدا گرفتن بنیامین از عروسک‌های برنامه اشاره کرد که هر کدام از آن‌ها با اجرایی طنز و پر از نکات ظریف و بداهه، خنده را بر لبان بیننده‌های برنامه نشاندند و در این بین بنیامین نیز که تلاش زیادی داشت که جلوی خنده خود را بگیرد، نکات فنی و ریز خواندن آن‌ها را گوشزد می‌کرد.

اپیزود حضور و مواجهه «بارانا» با عروسک‌های این برنامه هم از بخش‌های دیدنی و جذاب دوشنبه شب شبکه دو بود. سکانس‌هایی دیدنی و احساسی که در بخش‌هایی از آن از جمله مواجهه «بارانا» با عروسک «ببعی» تمام بینندگان برنامه تحت تاثیر قرار گرفتند و بدون شک جزو ماندگار‌ترین سکانس‌های این برنامه در همه این سال‌ها خواهد بود.

انتهای این برنامه هم با لالایی خوانی جالب «بنیامین» برای کلاه قرمزی و همه عروسک‌های دوست داشتنی خاتمه یافت و این بار همه عروسک‌ها بدون هیچ شیطنت و سر و صدایی در خوابی عمیق، پایانی معنی دار را در این قسمت خاص به همه تقدیم کنند.

ست لباس قرمز «بنیامین و بارانا»، خواندن و اجرای «دنیا دیگه مثل تو نداره» از سوی کاراک‌تر و شخصیت «جیگر»، اجرای مسلط «ایرج طهماسب» در مواجهه با بارانا، سناروی قوی تیم نویسنده‌های برنامه و... از جمله دیگر بخش‌های جذاب این قسمت از «کلاه قرمزی ۹۴» بود.

این برنامه در طول ایام نوروز همه روزه راس ساعت ۲۱ شب ازشبکه دو سیما پخش می‌شود و تکارا آن نیز عصر روز بعد روی آنتن می‌رود.

بنیامین بهادری, کلاه قرمزی, بارانا بهادری,
آمار بازدید : 1,528
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500