ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 - ساعت 11:45:23
چاپ خبر

گروه ˝نقش˝ در تالار رودکی به صحنه می‌رود

کنسرت گروه موسیقی ˝نقش˝ به سرپرستی و آهنگسازی امیرشریفی و خوانندگی مهدی امامی، در روزهای آخر اردیبهشت ماه سال جاری، در تالار رودکیِ به روی صحنه می‌رود.

گروه ˝نقش˝ در تالار رودکی به صحنه می‌رود

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی  بنیاد رودکی؛ امیر شریفی، آهنگساز و نوازنده تار، با اعلام این خبر گفت: این کنسرت در تاریخ ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری ساعت 20:30 در تالار رودکی به اجرا در آمده و گروه موسیقی "نقش" در دو بخش مجزا به روی صحنه خواهد رفت.

وی افزود: بخش نخست بر پایهٔ قطعاتی از ساخته‌های بنده در آواز شوشتری اجرا خواهد شد که از ویژگی‌های این بخش می‌توان به استفادهٔ حداکثری از امکانات مُدال موسیقی دستگاهی به منظور گسترش و خلق ترکیب‌های بدیع در آواز مهجور شوشتری و اجرای قطعاتی فرمال در این آواز اشاره کرد.

شریفی در توضیح جزئیات بخش دوم این مجموعه ادامه داد: بخش دوم در آواز دشتی و برپایه اصول و زیبایی‌شناسی ساز- آواز در موسیقی کلاسیک ایران است که در آن، بخش‌هایی از سومین آلبوم گروه نقش با نام "حُزّان" ارائه خواهد شد. طراحی ساز و آواز و قطعات در این بخش، به گونه‌ای ست که ظرافت‌ها و توانمندی‌های کم نظیرِ آواز مهدی امامی، خواننده موسیقی ایرانی کشورمان، به نمایش گذارده شود.

شایان ذکر است که در کنسرت پیش روی گروه موسیقی "نقش" محمد عشقی (سنتور)، احمد مستنبط (تنبک)، مرجان مهربان (قانون)، المیرا مردانه (کمانچه)، حسین خوش چهره (نی) وآرش سعیدیان (عود) در نوازندگی قطعات به هنرنمایی خواهند پرداخت.

دو آلبوم "برافشان" و "چهارسو" آخرین آثار منتشر شده از گروه موسیقی "نقش" به سرپرستی و آهنگسازی امیر شریفی و خوانندگی مهدی امامی می‌باشند.

علاقه مندان برای تهیه بلیت کنسرت گروه نقش می‌توانند به سایت ایران کنسرت به آدرس اینترنتی iranconcert. com مراجعه نمایند. 

گروه موسیقی نقش, امیر شریفی, مهدی امامی
آمار بازدید : 1,385
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500