ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 - ساعت 00:34:45
چاپ خبر

خلق قطعه‌ آیین فرزانگی برای رشد خودباوری با تنظیم پویا سرایی

سالار عقیلی ملودی پیروز ارجمند را می‌خواند

«آیین فرزانگی» اثری برای ارکستر سمفونیک و تک‌خوان به سفارش سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و با موضوعیت ملی- میهنی با همکاری پیروز ارجمند، سالار عقیلی و پویا سرایی تولید شده است. خودباوری فرهنگی و لزوم رشد علمی بومی از جمله اصلی ترین محورتهای تولید این اثر ارکسترال است.

سالار عقیلی ملودی پیروز ارجمند را می‌خواند

«پویا سرایی» نوازنده‌ سنتور و آهنگساز درباره‌ این اثر به موسیقی ما می‌گوید: «ملودی این اثر را دکتر پیروز ارجمند ساخته است و من تدوین، تنظیم، نظارت ضبط و مدیریت اجرایی آن را به عهده داشته‌ام. سالار عقیلی عزیزم نیز به‌عنوان خواننده در این اثر شرکت داشته است. در ضبط این اثر سازهای ارکستر سمفونیک از قبیل فلوت، ابوا، کلارینت، فاگوت، هورن، ترومپت، ترومبون تنور، ترومبون باس ارکستر زهی، زایلوفون و سازهای کوبه‌ای به همراه تکخوان حضور داشته‌اند. »

او همچنین به این مساله اشاره دارد که از آنجا که ملودی این کار در مایه‌های چهارگاه، همایون و ماهور گردش دارد، از المان‌های دیگر موسیقی آواز مثل تحریرهای دستگاهی برای شکستن وزن شعری استفاده شده است. در این اثر نوازندگانی چون علی جعفری پویان، میثم مروستی، ناصر رحیمی، سایوری شفیعی، فرزان بیژنی، رضا آذرنجات، حسین شریفی، رامین براتی، مهرداد عالمی و مهدی کلانتری حضور داشته‌اند. تولید آیین فرزانگی در استودیو دیلمان و با میکس و مسترینگ علی پورمقدم اکنون به اتمام رسیده است.

آیین فرزانگی, پیروز ارجمند، سالار عقیلی,پویا سرایی
آمار بازدید : 1,205
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500