ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 14 شهریور 1394 - ساعت 15:10:04
چاپ خبر

فعالیت‌های خواننده ایرانی در آواز اصفهان/ ناگفته زیاد دارم

خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی به زودی تازه ترین آلبوم خود را به آهنگسازی حسین پرنیا در آواز اصفهان منتشر می کند.

فعالیت‌های خواننده ایرانی در آواز اصفهان/ ناگفته زیاد دارم


فاضل جمشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود گفت: مشغول انجام کارهای نهایی آلبومی به آهنگسازی حسین پرنیا هستم که این کار در آواز اصفهان با اشعاری از هوشنگ ابتهاج و رهی معیری برای علاقه مندان موسیقی آماده شده است. در این آلبوم که به اتفاق آرش فرهنگ‌فر تولید می شود قطعات آوازی همراه با سنتور و تنبک به مخاطبان موسیقی عرضه می‌شود.

وی افزود: مدتی بود که به دلیل برخی از مشکلات، فعالیت هنری چندانی نداشتم که البته این موضوع ریشه در دلایلی دارد که فعلا ترجیح می دهم درباره آن صحبت نکنم. متاسفانه این شرایط به قدری برای من سخت و ناراحت کننده بود که ترجیح دادم حتی تلفن های خود را نیز پاسخ ندهم. به هر ترتیب من ناگفته های زیادی دارم که در حال حاضر تمایلی برای بیان آنها ندارم.

فاضل جمشیدی از جمله هنرمندان فعال حوزه موسیقی است که تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته کارشناسی جامعه شناسی به پایان رسانده است. او در کنار تحصیل همزمان به فراگیری ردیف آوازی نزد هنرمندانی چون نصرالله ناصح پور، کریم صالح عظیمی و شهرام ناظری پرداخت.

همکاری با ارکستر موسیقی ملی، گروه موسیقی درویش، گروه موسیقی همساز، گروه نوای دل، گروه وزیری و چندین مجموعه موسیقایی از جمله فعالیت های این خواننده در عرصه موسیقی است. وی طی سالهای ۸۰ تا ۸۲ مشاور اجرایی و از سال ۸۲ تا ۸۵ معاون اجرایی خانه موسیقی بوده است. این هنرمند تا کنون در کشورهای چین، کانادا، سوئد، قزاقستان، نروژ، آذربایجان، مقدونیه، تایوان، ازبکستان و آفریقای جنوبی برنامه های زنده ای را اجرا کرده است.

آلبوم های « ای وطن»، «یار پنهان»، «دیدار شرق و غرب»، «بهار رویا» از جمله آثاری است که جمشیدی تاکنون منتشر کرده است.

اصفهان, حسین پرنیا, فاضل جمشیدی, هوشنگ ابتهاج,
آمار بازدید : 1,061
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500