ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : سه‌شنبه 31 شهریور 1394 - ساعت 13:56:31
چاپ خبر

نماینده ایران در مسابقات رهبری ارکستر رومانی خوش درخشید

دیپلم افتخار مسابقات رهبری ارکستر در دستان آرش گوران

رهبر ارکستر ایرانی دیپلم افتخار مسابقات رهبری ارکستر «دریای سیاه» را از آن خود کرد. آرش گوران رهبر ارکستر فیلارمونیک تهران توانست دیپلم افتخار مسبقات رهبری ارکستر دریای سیاه رومانی را از هیئت داوران این مسابقه دریافت کند.

دیپلم افتخار مسابقات رهبری ارکستر در دستان آرش گوران

او همچنین کاندیداى حضور در کنکور بین المللى رهبرى ارکستر «بخارست ژونس موزیکال» در کشور رومانى شده است. گوران در این کنکور با رهبرانی از کشورهاى امریکا، آلمان، روسیه، فرانسه و.... به رقابت خواهد پرداخت. این کنکور از معتبر‌ترین و مشهور‌ترین مسابقات رهبرى ارکستر در جهان به شمار مى آید. آرش گوران در روزهاى آتى تنها شرکت کننده از ایران در مسابقات بین المللى رهبرى ارکس‌تر «ژونس موزیکال بخارست Jeunesses musicales Bucharest» در بخارست پایتخت کشور رومانى خواهد بود.

در چند روز گذشته گوران در مسابقات رهبری ارکستر «دریاى سیاه Black sea» در کنستانتا نیز شرکت کرد. هیئت داوران این مسابقات که در کشور رومانی برگزار شد پس از اجراى موفق آرش گوران بین ٣٠ شرکت کننده از سرتاسر دنیا، دیپلم افتخار این مسابقات را به او اهدا کرد.

آرش گوران که ٢ قطعه «اوبرن» اثر وبر و بخشى از «سمفونى ٧» بتهوون را اجرا کرد، توانست در حین اجرا در دقایق کوتاهى به زبان موسیقى، ارتباط خاصی با نوازندگان ارکس‌تر برقرار کند.

صداى برآمده از ارکس‌تر وکیفیت اجراى این دو اثر که با تفسیر، بینش و مهارت خارق العاده او همراه بود باعث شد نوازندگان ارکس‌تر پس از اتمام کار دقایقى این رهبر ارکستر ایرانی را تشویق کنند. او در ‌‌نهایت توانست لوح دیپلم افتخار این مسابقات را از سوى هیئت داورانی که از رهبران طراز اول موسیقى اروپا به شمار مى‌آیند از آن خود کند. آرش گوران پس از رقابت با شرکت‌کنندگانی از سراسر دنیا و دریافت دیپلم افتخارى از هیئت داوران مسابقات بین المللى «دریاى سیاه» راهى مسابقات بین المللى رهبرى ژونس موزیکال در بخارست شد. او در روزهای آتی در این مسابقات به رهبری خواهد پرداخت.

گفتنی است مسابقه ى ژونس موزیکال بخارست وابسته به فستیوال جرج انسکو است. این فستیوال در دنیا از شهرت و اعتبار ویژه اى برخوردار است و هنرمندان نامى موسیقى کلاسیک دنیا در روزهاى گذشته در این فستیوال حضور داشته‌اند.


اطلاعات تکمیلی در :

http: //www.thalassamusic. com/index.html
http: //www.bucharestcompetition.ro/en/

آرش گوران,رهبر ارکستر,مسابقات رهبری ارکستر رومانی
آمار بازدید : 1,050
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500