ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : یک‌شنبه 19 مهر 1394 - ساعت 11:10:47
چاپ خبر

«زنجیر گیسو» براساس موسیقی «پایور» منتشر شد

موسسه راوی آلبوم موسیقی اصیل ایرانی با عنوان «زنجیر گیسو» اثر سیاوش آریا منش و خوانندگی ابراهیم یوسفی نژاد را در 9 شیار ( تراک ) تولید و منتشر کرد.

«زنجیر گیسو» براساس موسیقی «پایور» منتشر شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، موسسه راوی آلبوم موسیقی اصیل ایرانی با عنوان «زنجیر گیسو» اثر سیاوش آریا منش و خوانندگی ابراهیم یوسفی نژاد را در 9 شیار ( تراک ) تولید و منتشر کرد.

زنجیر گیسو در فضا و محتوای موسیقایی استاد فرامرز پایور آهنگسازی، تنظیم و نوازندگی شده و حال و هوای ارکستر پایور در دوران‌های مختلف را تداعی می‌کند.

سیاوش آریامنش از1370 در محضر استاد فرامرزپایور تا آخرین دوران تدریس استاد بهره‌ها برد واز بهترین شاگردانش محسوب می‌گردد. مدتی نیز نزد استاد حسین تهرانی رمزو راز تکنیک آهنگسازی را آموخت و ضمن تدریس از سازندگان بنام ساز سنتور است و تبحر خاصی در اجرای قطعات و آهنگ‌ترانه‌های استاد پایور دارد.

ابراهیم یوسفی‌نژاد در کنار فعالیت‌های هنری حقوقدان ودر کسوت وکالت است. از نوجوانی به دنبال کسب مهارت در موسیقی بوده و مدت‌ها از کلاس‌های عبدالحسین مختاباد، مسعود میرزا حیدر، زنده یاد رضوی سروستانی، مهدی مبتقا و زنده یاد محمدرضا لطفی بهره‌ها برده است.

«زنجیر گیسو» با اشعار حضرت حافظ متشکل از: پیش درآمد، آهنگ‌ترانه زنجیرگیسو، خون دل، افسانه عشق، ساز و آواز درآمد و رامکلی وحجاز، چهارمضراب و رنگ است.

امیرحسین رضا (تار)، پیام بحیرایی (عود)، محمدرضانوتاش (بمتار)، علی نجفی ملکی (نی)، علیرضا دریایی (ویلن و آلتو)، سیامک بنایی (ضرب) و سیاوش آریا منش (سنتور) نوازندگان گروه آریا در این آلبوم هستند.

موسسه راوی به مدیریت تولید رضا مهدوی آلبوم «زنجیر گیسو» را در استودیو پژواک با صدابرداری مجید و یاسر فلاح‌پور و حسن خدایی نیا و میکس و مسترینگ مهدی سالک اردستانی و طراحی گرافیک علیرضا مهیجی امروز در سراسر کشور منتشر کرده است.

زنجیرگیسو, پایور, موسسه راوی, موسیقی اصیل, ابراهیم یوسفی نژاد,
آمار بازدید : 1,096
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500