ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : دوشنبه 20 اسفند 1397 - ساعت 20:25:12
چاپ خبر

خواننده محبوب برای «تراکتورسازی» می‌خواند

الیاس یالچینتاش، خواننده سرشناس ترکیه‌ ای، قرار است تک آهنگی برای تیم فوتبال تراکتورسازی و هواداران آن بخواند.

خواننده محبوب برای «تراکتورسازی» می‌خواند

الیاس یالچینتاش، خواننده محبوب و سرشناس ترکیه‌ ای که در ایران نیز علاقمندان بسیاری دارد، قرار است برای تیم فوتبال «تراکتورسازی» و هواداران آن آهنگی بخواند.

یالچینتاش که علاقمندی خود را برای یادگیری زبان فارسی اعلام کرده، درباره جزییات آهنگش به خبرگزاری «آناتولی» گفته است: «ساختار ملودی ترانه اخیرم «بیلمه جه» (ندانسته) برای ساخت یک مارش بسیار مناسب است، می خواهم به زودی شعر مناسب آن را برای تراکتورسازی نوشته و به هوادارانش هدیه کنم و تلاش‌ مان در این زمینه ادامه دارد و به زودی جزییات آن را اعلام می کنم».

این خواننده با اشاره به اینکه مایل است در شهرهای ایران بویژه تهران و تبریز کنسرت برگزار کند، درباره کنسرتش در شهر کیش گفته است: «این نخستین کنسرت یک خواننده پاپ ترکیه بعد از چند دهه در ایران بود؛ 4 روز متوالی در کیش کنسرت برگزار کردیم و با استقبال بسیار پرشور ایرانی‌ ها مواجه شدیم، به طوری که بلیت‌ های برنامه خیلی پیشتر به فروش رسیده بود».

الیاس یالچینتاش درباره علاقه ایرانی‌ ها به ترانه‌ هایش نیز اینگونه گفته است: «موسیقی یک مبحث جهانی است؛ انسان‌ ها بدون آشنایی با زبان شعری که برای ترانه نوشته شده است، می‌توانند با آن انس گرفته و گوش دهند؛ هر ترانه احساسات خاصی را در دل انسان ها برمی‌انگیزد و به همین دلیل نیازی به آشنایی با زبان آن وجود ندارد. گروه «کاکوبند» در ایران بدون استفاده از کلمات ترانه‌های خود را می‌سرایند، اما هزاران نفر با آن آشنایی دارند».

منبع: ایلنا

الیاس یالچینتاش,الیاس یالچین تاش,فوتبال,تیم فوتبال تراکتورسازی,تراکتورسازی,آهنگ یالچین تاش برای تراکتورسازی
آمار بازدید : 1,013
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500