ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : جمعه 16 آبان 1393 - ساعت 20:10:47
چاپ خبر

آلبوم «آفتاب می‌شود» با صدای «ارسلان کامکار» منتشر شد

آلبوم متفاوت یک خانواده هنرمند در ایران روانه بازار موسیقی کشور شد.

آلبوم متفاوت یک خانواده هنرمند در ایران روانه بازار موسیقی کشور شد.
آلبوم «آفتاب می‌شود» با آهنگسازی و صدای «ارسلان کامکار» از سوی موسسه فرهنگی هنری «آوای باربد» در بازار موسیقی کشورمنتشر شد.
اشعار این آلبوم از آثار مولانا، حافظ، فروغ فرخزاد و احمد شاملو انتخاب شده‌اند و «مریم ابراهیم‌پور»، «صبا کامکار» و «هانا کامکار» نیز در این آلبوم به همخوانی با «ارسلان کامکار» پرداخته‌اند.
آفتاب می‌شود، میان تاریکی، مه، مرثیه، گلبانگ رود، یار مرا و ماهی، عنوان قطعات این آلبوم هستند که در استودیوی «سیاوش کامکار» صدابرداری و ضبط شده‌اند و خود ارسلان کامکار نیز وظیفه میکس و مسترینگ این اثر را بر عهده داشته است.
آلبوم «آفتاب می‌شود» با طرح پوستری جالب از سوی موسسه فرهنگی هنری «آوای باربد» روانه بازار موسیقی کشور شده است.

آلبوم ,آلبوم موسیقی, آلبوم جدید ,آلبوم جدید ارسلان کامکار,آلبوم جدید موسیقی ,آفتاب می‌شود,آفتاب می‌شود ارسلان کامکار,ارسلان کامکار,مولانا,حافظ,فروغ فرخزاد,احمد شاملو,مریم ابراهیم‌پور,صبا کامکار,هانا کامکار,سیاوش کامکار,album,albom,albome jadid,albume jadid,albome jadide arsalan kamkar,albume jadide arsalan kamkar,aftab mishavad,aftab mishavade arsalan kamkar,arsalan kamkar,molana,hafez,foroogh farokhzad,ahmad shamloo,maryam ebrahimpoor,saba kamkar,hana kamkar,siavash kamkar
آمار بازدید : 1,329
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500