ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : دوشنبه 29 دی 1393 - ساعت 12:44:21
چاپ خبر

آخرین دستپخت احسان خواجه امیری برای موسیقی ایران منتشر شد

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="text-align: justify; direction: rtl; unicode-bidi: embed;">آلبوم «پاییز، تنهایی» با صدای «احسان خواجه امیری» در بازار موسیقی کشور منتشر شد.</p><div><br></div>

Ehsan_Khajeamiri.jpgآلبوم «پاییز، تنهایی» با صدای «احسان خواجه امیری» در بازار موسیقی کشور منتشر شد.

احسان خواجه امیری که در سالهای گذشته آلبوم هایی چون «سلام آخر»، «یه خاطره از فردا»، «فصل تازه»، «برای اولین بار» و...را در بازار موسیقی کشور منتشر کرده است، در آلبوم جدیدش با چهره هایی چون: «روزبه بمانی»، «زهرا عاملی»، «حسین غیاثی» در بخش ترانه سرایی و در بخش آهنگسازی و تنظیم نیز هنرمندانی چون «علیرضا کهن دیری»، «هومن نامداری»، «سعید زمانی»، «معین راهبر»، «بهروز علیاری»، «مهرداد نصرتی» و «آرون حسینی» با خواجه امیری همکاری هایی را انجام داده اند.

این آلبوم تحت امتیاز موسسه فرهنگی هنری «آوای هنر» (به مدیریت محمد جلیل پور) روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد. شرکت «هنر اول» نیز این وظیفه پخش و توزیع این اثر را در بازارموسیقی کشور به عهده دارد.

«سید علی نیکونیا» (مدیر دفتر تولید و روابط عمومی موسسه آوای هنر) ضمن اعلام این خبر، از انتشار این آلبوم در هفته آینده خبر داد و اینکه در روزهای آینده تاریخ دقیق پخش این آلبوم در بازار موسیقی کشور اعلام خواهد شد.

احسان خواجه امیری پیش از این و پس از موفقیت های آلبوم «عاشقانه ها»، درباره آلبوم بعدی اش و ادامه همکاری با تیم آلبوم «عاشقانه ها» گفته بود: « به هر حال به کار این تیم اعتقاد دارم و دوستان من هستند و از آن مهم تر کارشان خوب است. در کار خودشان بهترین هستند. کسی هم که توانایی بالایی در کارش دارد به هر حال طبیعی ست که این همکاری ادامه داشته باشد.»

وی همچنین درباره نگاه کلی خود در آلبوم جدید نیز اعتقاد داشت: «خوب به هر حال من بزرگتر شده ام و تفکر و ایده پردازی هایم بلوغ خوبی را پیدا کرده. نگاه تینیجری که قبلا داشتم را کمتر کرده ام و بیشتر سعی ام بر این است که آلبومی جدی تر و فاخر تر را تولید کنیم. تمام تلاشمان را می کنیم و بضاعت مان هم کم نیست. دوستانی هم که در کنارم هستند هم بهترین های حال حاضر موسیقی ایران اند. تا ببینیم خدا چه می خواهد. ما که چیزی کم نخواهیم گذاشت.»


این آلبوم را می‌توانید از رادیو پدیده بشنوید.

پاییز تنهایی, احسان خواجه امیری, روزبه بمانی, آلبوم پاییز تنهایی, پاییز تنهایی احسان خواجه امیری, آلبوم پاییز تنهایی احسان خواجه امیری
آمار بازدید : 1,383
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500