ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : سه‌شنبه 20 بهمن 1394 - ساعت 22:10:10
چاپ خبر

على عبدالمالکى مهمان ويژه کارگاه ترانه بابک صحرايى

پنج شنبه پانزدهم بهمن ماه سال جاری جلسه زمستانى کارگاه ترانه بابک صحرايى ميزبان على عبدالمالکى بود.

على عبدالمالکى مهمان ويژه کارگاه ترانه بابک صحرايى

راديو پديده_پنج شنبه پانزدهم بهمن ماه سال جاری جلسه زمستانى کارگاه ترانه بابک صحرايى ميزبان على عبدالمالکى بود. 
على عبدالمالکى که اين روزها بيشتر درگير اجرای صحنه‌ای مى‌باشد در حاشيه اين جلسه از جمع آورى آلبوم جديد و انتشار آن براى سال آينده خبر داد.
این خواننده خوش صدا و پرطرفدار موسيقى پاپ در جمع هنرجويان با تاکيد بر اهميت ترانه  درموسيقى گفت: امروز بيش از گذشته درکارهاى پيش رو به بخش ترانه توجه دارم و مشتاق ترانه‌اى هستم که در عين روان بودن و قابل فهم بودن براى عموم مخاطبان، کلامى نو، متفاوت و قابل دفاع کردن در برابر منتقدين ترانه را داشته باشد.
عبدالمالکى در پاسخ به پرسش يکى از هنرجويان در رابطه با همکارى وى با ترانه سراهاى جوان گفت: فارغ از توجه به نام و برند هميشه پذيراى ترانه هاى خوب و قابل دفاع هستم و همکارى مى کنم. 
در پایان جلسه، على عبدالمالکى قطعه «خوشبحالت»  را به صورت زنده برای هنرجویان کارگاه بابک صحرایی اجرا کرد.
بابک صحرايى ترانه سراى صاحب نام موسيقى پاپ نيز در گفت و گو با راديو پديده از انجام مقدمات توليد يک آلبوم موسيقى با صداى خواننده‌اى جوان به نام «امير مرشد» خبر داد و گفت : تمام ترانه‌هاى اين آلبوم از هنرجوهاى کارگاه ترانه خواهد بود و تعدادى از برجسته ترين آهنگسازها  در حال ساخت موسيقى اين مجموعه هستند.
وی در ادامه از انتشار مجموعه اى از ترانه‌هاى هنرجويان کارگاه ترانه خود در قالب کتاب در آينده‌اى نزديک خبر داد  واضافه کرد: در حال حاضر مشغول انتخاب ترانه‌هاى اين کتاب ارزشمند هستيم تا در قالب يک مجموعه ترانه نفيس منتشر کنيم.

گفتنى است کارگاه بابک صحرايى با همکارى مجله هفت نگاه با هدف پرورش نسل جوان و مستعد در بخش شعر و ترانه و معرفى آنان به مارکت موسيقى در حال گذراندن ترم زمستانى است.
خبر و عکس : افشين رضايى 

رادیوپدیده, بابک صحرایی, ترانه, علی عبدالمالکی, کارگاه ترانه, شعر, پاپ,
آمار بازدید : 2,198
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500