ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : پنج‌شنبه 7 مرداد 1395 - ساعت 11:05:33
چاپ خبر

تیتراژ سریال «سایبر» منتشر شد

علی ارشدی که پیش‌ازاین تجربه‌ی خواندن تیتراژهای بسیاری را داشته است پس از همکاری موفق با مجموعه «دورهمی»، این بار تیتراژ پایانی سریال «سایبر» را خواند.

تیتراژ سریال «سایبر» منتشر شد

به گزارش ریتم نیوز، ترانه این اثر با نام «حق ندارم» از سروده‌های «یاحا کاشانی» است که «انوشیروان تقوی» به‌عنوان آهنگساز و تنظیم‌کننده در آن حضور دارد.
ارشدی در خصوص این همکاری گفت: «سریال سایبر بعد از سال‌ها یک کار جدید برای تلویزیون به‌حساب می‌آید به همین خاطر تصمیم گرفتم با توجه به نوع فیلمنامه که بخشی از درگیری‌های امروز مردم در زمینه‌ی کلاهبرداری‌های اینترنتی است و شاید همه ما از آن بی‌خبر باشیم، تیتراژ کار را بخوانم و این همکاری می‌تواند تجربه‌ی خوبی برای من در ژانر جدید باشد.»
این خواننده در مورد فضای قطعه‌ی «حق ندارم» اظهار کرد: «فضای موسیقی این سریال متفاوت است و شعر کار به‌نوعی هست که مخاطب حضور خدا را در آن احساس می‌کند.»
این سریال که محصول شبکه تهران است و در آن بازیگرانی نظیر نیلوفر شهیدی، سارا منجزی و قاسم زارع ایفای نقش می‌کنند، به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی سعید کمانی است.
سریال سایبری در ۱۵ قسمت تولیدشده و در آن به کلاهبرداری‌های می‌پردازد که اغلب آدم‌های معمولی درگیر هستند و اکثراً بر اساس پرونده‌های واقعی پلیس فتا به نگارش درآمده‌اند و هرچند قسمت از آن یک قصه مستقل را روایت می‌کند که شخصیت سروان فروزان در تمام این داستان‌ها مشترک است.
گفتنی است که سریال «سایبر» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی «سعید کمانی» از شب گذشته ۱۹ تیرماه روی آنتن رفت و هر شب از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۲۳:۰۰ به مدت ۳۵ دقیقه از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

 

علی ارشدی, تیتراژ, سایبر, دورهمی, مهران مدیری, سریال,
آمار بازدید : 854
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500