متن ترانه دلم گیره حامد برادران (متن آهنگ) : دلم گیره
ﻫﺮﻣﻮﻗﻊ ﺑﻮدی ﻳﻪ ﺟﻮری ﺑﺎ ﻣﻦ ﺳﺮدی ﻓﻜﺮم ﻧﺒﻮدی ردی ﻣﻮدی ﺗﻮ ﺟﻨﮕﻰ ﺑﺎ دﻟﻢ ﻣﻦ ﺑﺎز ﻣﻴﺨﻮاﻣﺖ ﻳﻪ دﻳﻮوﻧﻪ ی ﺧﻮﺑﻰ اﻳﻨﻮ ﻣﻴﺪوﻧﻰ ﺑﻌﺪ ﺗﻮ ﻧﺸﺪ ﻳﻪ ﺑﺎر رو ﻟﺒﻢ اﺳﻤﻰ ﺑﻴﺎد ﺧﻨﺪه ﺑﻪ ﻛﻨﺎر ﺷﺪ دﻳﮕﻪ ﻳﻪ ﺳﺎل ﻳﻪ ﺳﺮ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺑﺰن ﻣﻴﺎﻳﻰ ﺧﻨﺪه ﺧﻮﺷﮕﻠﺎﺗﻢ ﺑﺮام ﺑﻴﺎر ﻣﻦ دﻟﻢ ﮔﻴﺮه ﮔﻴﺮه دﻟﻢ ﮔﻴﺮه ﺑﻌﺪ ﺗﻮﻣﻴﺮه ﻣﻴﺮه دﻟﻢ ﻣﻴﺮه دﻳﻮوﻧﻢ ﻛﺮدی دﻳﻮوﻧﻪ ﺷﺪم دﻳﻮوﻧﻪ دﻟﻢ ﮔﻴﺮه ﺑﻰ ﺗﻮ ﻣﻴﻤﻴﺮه ﻣﻦ دﻟﻢ ﮔﻴﺮه ﮔﻴﺮه دﻟﻢ ﮔﻴﺮه ﺑﻌﺪ ﺗﻮﻣﻴﺮه ﻣﻴﺮه دﻟﻢ ﻣﻴﺮه دﻳﻮوﻧﻢ ﻛﺮدی دﻳﻮوﻧﻪ ﺷﺪم دﻳﻮوﻧﻪ دﻟﻢ ﮔﻴﺮه ﺑﻰ ﺗﻮ ﻣﻴﻤﻴﺮه ﺑﻤﻮن ﺑﺮام ﺑﺎ دﻟﻢ ﺣﺮف ﺗﻮ ﺑﻮد ﻫﻤﻴﻦ اﻟﺎن زﻳﺮ ﻋﻜﺴﻢ ﺑﺰار ﺗﻮ ی ﻗﻠﺐ ﺑﺮام ﺗﻮ دﻟﺖ ﺗﻨﮓ ﺷﺪ ﻫﻤﻴﻦ ورام ﻣﻦ ﻋﺎﺷﻘﺘﻢ ﻓﻜﺮم ﻧﻴﺴﺘﻰ ﻳﻜﻢ ﺑﺮﮔﺮد ﭘﻴﺶ ﺧﻮدم ﻣﻦ ﻛﻪ ﻣﻮاﻇﺒﺘﻢ ﻣﻦ دﻟﻢ ﮔﻴﺮه ﮔﻴﺮه دﻟﻢ ﮔﻴﺮه ﺑﻌﺪ ﺗﻮﻣﻴﺮه ﻣﻴﺮه دﻟﻢ ﻣﻴﺮه دﻳﻮوﻧﻢ ﻛﺮدی دﻳﻮوﻧﻪ ﺷﺪم دﻳﻮوﻧﻪ دﻟﻢ ﮔﻴﺮه ﺑﻰ ﺗﻮ ﻣﻴﻤﻴﺮه ﺑﻌﺪ ﺗﻮ ﻧﺸﺪ ﻳﻪ ﺑﺎر رو ﻟﺒﻢ اﺳﻤﻰ ﺑﻴﺎد ﺧﻨﺪه ﺑﻪ ﻛﻨﺎر ﺷﺪ دﻳﮕﻪ ﻳﻪ ﺳﺎل ﻳﻪ ﺳﺮ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺑﺰن ﻣﻴﺎﻳﻰ ﺧﻨﺪه ﺧﻮﺷﮕﻠﺎﺗﻢ ﺑﺮام ﺑﻴﺎر ﻣﻦ دﻟﻢ ﮔﻴﺮه ﮔﻴﺮه دﻟﻢ ﮔﻴﺮه ﺑﻌﺪ ﺗﻮﻣﻴﺮه ﻣﻴﺮه دﻟﻢ ﻣﻴﺮه دﻳﻮوﻧﻢ ﻛﺮدی دﻳﻮوﻧﻪ ﺷﺪم دﻳﻮوﻧﻪ دﻟﻢ ﮔﻴﺮه ﺑﻰ ﺗﻮ ﻣﻴﻤﻴﺮه
| | |