متن ترانه خود خودشه حمید اصغری (متن آهنگ) : خود خودشه
ﺗﻮ ﻳﻪ ﻛﺎری ﻛﺮدی ﻗﻠﺒﻢ ﭘﻴﺶ ﺗﻮ ﮔﻴﺮه ﻣﻨﻰ ﻛﻪ ﺑﺎ ﻳﻪ ﻧﮕﺎت دﺳﺖ و دﻟﻢ ﻣﻴﺮه اﮔﻪ ﺑﺎﻫﺎت ﺟﻮر ﺑﺸﻢ ﻣﻦ ﺑﻪ ﻳﻪ ﺷﻬﺮ ﺳﻮر ﻣﻴﺪم ﮔﻔﺘﻢ اﻳﻦ ﺧﻮد ﺧﻮدﺷﻪ ﺗﺎ ﺗﻮ رو از دور دﻳﺪم ﻫﺮﭼﻰ ﺧﻮﺷﮕﻞ دﻳﺪه ﺑﻮدم ﭘﺮﻳﺪ از ﻳﺎدم ﺑﺎ ﻳﻪ ﮔﻞ دﻟﻤﻮ ﺑﺮات ﻛﺎدو ﻓﺮﺳﺘﺎدم ﺑﮕﻮ اﺳﻤﺖ ﭼﻴﻪ ﺑﻪ دل ﻣﻦ ﺣﺴﺖ ﭼﻴﻪ رو ﻛﻦ اون ﺧﻨﺪه ﺗﻮ ﺑﺒﻴﻦ ﻳﺎر آﻳﻨﺪﺗﻮ ﻛﺎش ﺑﻴﺎد اون روز ﺑﺒﻴﻨﻦ ﻣﻨﻮ ﺗﻮ ﻳﻪ ﺗﻴﻤﻴﻢ ﺧﺎﻃﺮﻣﻮ ﺑﺪ ﺑﺨﻮای ﺑﺸﻰ رﻓﻴﻖ ﺻﻤﻴﻤﻴﻢ ﻛﺎش ﻫﻤﻪ ﺑﻔﻬﻤﻦ اﺻﻠﺎ ﺑﺎ ﺗﻮ داﺳﺘﺎن دارم ﻣﻦ ﻫﻤﻪ ﺟﺎ ﺟﺎر ﺑﺰﻧﻢ ﺗﻮی دﻟﺖ اﺳﻜﺎن دارم ﻣﻦ ﻛﻮر ﺑﺸﻪ ﭼﺸﻢ ﺣﺴﻮد دوﻧﻪ دوﻧﺸﻮن ﺑﺸﻴﻨﻦ ﻣﻨﻮ ﺑﻐﻠﺖ ﺑﺒﻴﻨﻦ ﺑﮕﻮ ﭼﻰ ﻋﺰﻳﺰم ﻣﻴﺸﻪ اﺳﻤﺘﻮ ﺻﺪا زد ﻣﻴﺨﻮام ﺑﺰﻧﻢ ﺑﻪ ﻧﺎﻣﺖ اﻳﻦ دﻟﻮ ﺑﺎ اﺟﺎزت اﮔﻪ ﺑﺎﻫﺎت ﺟﻮر ﺑﺸﻢ ﻣﻦ ﺑﻪ ﻳﻪ ﺷﻬﺮ ﺳﻮر ﻣﻴﺪم ﮔﻔﺘﻢ اﻳﻦ ﺧﻮد ﺧﻮدﺷﻪ ﺗﺎ ﺗﻮ رو از دور دﻳﺪم ﻛﺎش ﻫﻤﻪ ﺑﻔﻬﻤﻦ اﺻﻠﺎ ﺑﺎ ﺗﻮ داﺳﺘﺎن دارم ﻣﻦ ﻫﻤﻪ ﺟﺎ ﺟﺎر ﺑﺰﻧﻢ ﺗﻮی دﻟﺖ اﺳﻜﺎن دارم ﻣﻦ ﻛﻮر ﺑﺸﻪ ﭼﺸﻢ ﺣﺴﻮد دوﻧﻪ دوﻧﺸﻮن ﺑﺸﻴﻨﻦ ﻣﻨﻮ ﺑﻐﻠﺖ ﺑﺒﻴﻨﻦ ﺑﮕﻮ اﺳﻤﺖ ﭼﻴﻪ ﺑﻪ دل ﻣﻦ ﺣﺴﺖ ﭼﻴﻪ رو ﻛﻦ اون ﺧﻨﺪه ﺗﻮ ﺑﺒﻴﻦ ﻳﺎر آﻳﻨﺪﺗﻮ ﻛﺎش ﺑﻴﺎد اون روز ﺑﺒﻴﻨﻦ ﻣﻨﻮ ﺗﻮ ﻳﻪ ﺗﻴﻤﻴﻢ ﺧﺎﻃﺮﻣﻮ ﺑﺪ ﺑﺨﻮای ﺑﺸﻰ رﻓﻴﻖ ﺻﻤﻴﻤﻴﻢ ﻛﺎش ﻫﻤﻪ ﺑﻔﻬﻤﻦ اﺻﻠﺎ ﺑﺎ ﺗﻮ داﺳﺘﺎن دارم ﻣﻦ ﻫﻤﻪ ﺟﺎ ﺟﺎر ﺑﺰﻧﻢ ﺗﻮی دﻟﺖ اﺳﻜﺎن دارم ﻣﻦ ﻛﻮر ﺑﺸﻪ ﭼﺸﻢ ﺣﺴﻮد دوﻧﻪ دوﻧﺸﻮن ﺑﺸﻴﻨﻦ ﻣﻨﻮ ﺑﻐﻠﺖ ﺑﺒﻴﻨﻦ
| | |