متن ترانه زیر بارون محمد اصفهانی (متن آهنگ) : زیر بارون
چقدر کم داشتمت چقدر کم دیدمت ببین چی به روزم آورده غمت چشامو میبوسم با لمسِ شیشهات چقدر قابِ عکست با اشکام خیس میشه میسوزم هر کی کنارم هست و میگه نمیخوام این چشا رو دیگه اگه تو رو نبینم دلگیرم دلگیرم از همه از قسمت به دنیا اومدم با حسرت به پای تو بشینم میسوزم هر کی کنارم هست و میگه نمیخوام این چشا رو دیگه اگه تو رو نبینم دلگیرم دلگیرم از همه از قسمت به دنیا اومدم با حسرت به پای تو بشینم چقدر زیر بارون برات گریه کردم اشکامو نبینن پر از آهه قلبم، پر از داغه سینم همهش درد این تن جوونیم تموم شد چه رویایی داشتم چه روزایی دیدم تو رفتی ندیدی که پشت سرت، تو چه آهی کشیدم
| | |