ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ---
|
تاریخ : یک‌شنبه 4 خرداد 1393 - ساعت 11:42:02
چاپ خبر

برگزاری کنسرت حمید عسگری با یاد نیما وارسته

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="text-align:justify;direction:rtl;unicode-bidi: embed"><span style="color: rgb(255, 255, 255);">حمید عسگری خواننده موسیقی پاپ کشور روز 5 خردادماه تازه ترین کنسرت خود را با قطعاتی جدید به یاد نیما وارسته اجرا می کند.</span></p>

IMG14542555.jpgحمید عسگری خواننده موسیقی پاپ کشور روز 5 خردادماه تازه ترین کنسرت خود را با قطعاتی جدید به یاد نیما وارسته اجرا می کند.

حمید عسگری که هفته گذشته کنسرت‌اش را پس از انتشار آلبوم «خوشبختی» در تهران برگزار کرد، هفته اول خردادماه در رشت روی استیج می‌رود. این کنسرت 5 خردادماه سال جاری و همزمان با هفتمین روز درگذشت زنده‌یاد نیما وارسته نوازنده و تنظیم کننده موسیقی پاپ برگزار خواهد شد. عسگری در این کنسرت علاوه بر قطعات آلبوم جدیدش (خوشبختی)، قطعات خاطره انگیز آلبومهای قبلی‌اش به ویژه آلبوم «کما2» را که با همکاری زنده‌یاد نیما وارسته ساخته شده بود، اجرا خواهد کرد.

این کنسرت در حالی برگزار خواهد شد که مجوز آن پیش‌تر لغو شده بود و با پا درمیانی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد مجددا مجوزش صادر شد. کنسرت حمید عسکری 5 خردادماه در 2 سئانس 18 و 21 در سالن بزرگ ورزشی گیلان شهرستان رشت برگزار خواهد شد. از آنجایی که شب برگزاری این کنسرت با هفتمین شب درگذشت هنرمند فقید «نیما وارسته» تقارن دارد، گروه اجرایی کنسرت در نظر دارد در این برنامه که با عنوان «به یاد نیما» برگزار می‌شود، کار ویژه ای را اجرا کند. زنده‌یاد وارسته به عنوان رهبر ارکستر و همچنین به عنوان تنظیم کننده آلبوم «کما2» حمید عسگری با وی همکاری داشته که قطعات خاطره انگیزی از جمله «ستاره» حاصل این همکاری بوده اند.

میلاد لطیفی که مدیریت اجرایی این کنسرت را بر عهده دارد، در این باره گفت: برای برگزاری این کنسرت از مدتها پیش زحمات زیادی متحمل شده ایم و مسیر دشواری را پشت سر گذاشتیم. مجوز این کنسرت لغو شده بود و با پیگیری های مدیرکل دفتر موسیقی شرایط برای کسب مجدد مجوز فراهم شد.

این کنسرت به تهیه کنندگی میکائیل محمدی و محمد فخرمحمدی و با همراهی موسسه «جام سبز» و «گیتی گویش» برگزار می‌شود. بلیت‌های کنسرت حمید عسگری در رشت به مبالغ 30، 40، 50 و 60 هزار تومان قیمت گذاری شده‌اند.

حمید عسگری پس از این کنسرت، تور کنسرتهایش را با اجرا در نقاط مختلف کشور از جمله خراسان شمالی و گرگان ادامه خواهد داد تا قطعات آلبوم «خوشبختی» را برای هوادارانش در سراسر کشور اجرا کند.

حمید عسگری،, نیما وارسته, یاد نیما, کنسرت, آلبوم خوشبختی, کما 2
آمار بازدید : 3,073
تعداد نظرات (1)
?
ناشناس
9 سال و 274 روز و 6 ساعت و 19 دقیقه و 54 ثانیه قبل

آقا رنگ نوشته ها اصلا خوانا نیست.
لطفا بررسی کنید.

ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500