ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : جمعه 21 خرداد 1395 - ساعت 00:43:22
چاپ خبر

گرشا در راه سالن میلاد تهران + عکس

گرشا رضایی در حال آماده سازی ارکستر و برنامه های خود برای برگزاری اولین کنسرت خود می باشد.

گرشا در راه سالن میلاد تهران + عکس

مای ریتم_ خواننده جوان و خوش صدای آلبوم آبی و تیتراژ دولت مخفی پس از ارائه آلبوم و  قطعات جدیدش همچون جاده هراز، خوشا شیراز با حضور اعضای ارکسترش درحال آماده سازی ارکسترش برای اجرا در تهران است.
گرشا رضایی که نوازنده قدرتمندیو سابقه حضور بعنوان رهبر ارکسترهای پاپ را در کارنامه دارد برای اجراهای رسمی اش سرپرست ارکسترش را شخصا برعهده گرفته است .
اعضای ارکستر گرشا را علی قاسمی (درامز) سیاوش عزیزی (پرکاشن)، کارن زیاری (کیبورد) حامد پورحسینی (کیبورد و فلوت)، مهرداد فریار(گیتار الکتریک)، رضا پاکروان (گیتار اسپنیش و آکوستیک)، مهبد جمشیدی(کمانچه)، مجتبی کشاورز (گیتار باس) و روزبه درحشانی فرد(همخوان) تشکیل میدادند که در این تمرین حضور داشتند.
همچنین گرشا رضایی نیز شخصا در این کنسرتها نوزاندگی کمانچه گیتار الکتریک و گیتار اسپنیش، پیانو و ... را مینوازد.
وی در خصوص ادامه فعالیت های موسیقی خود و آلبوم جدیدش گفت: تصمیم دارم پس از ماه رمضان بصورت جدی  وارد مراحل آماده سازی آلبوم جدیدم شوم ودر آینده منتشر کنم ولی اینبار بدون نواقض و اشکالات آلبوم قبل و برای بخش توزیع و پخش خودم شخصا نظارت ویژه ای را خواهم داشت و اسم آن آلبوم مثل آلبوم قبل که آبی بود اسمی رنگیست.
گرشا رضایی در خصوص برنامه های پیش روی کنسرتش گفت پس از آماده سازی ارکستر در شهرهای تهران، شیراز و اصفهان و تعدادی اجرای ارگانی در برنامه ما هست که تاریخ و اطلاعات دقیقش را از وبسایت مای ریتم به مخاطبینم اطلاع میدهم.
این خواننده موسیقی پاپ در خصوص سوال خبرنگار مای ریتم که چه کسی را دوست داری بعنوان میهمان در کنسرتت دعوت کنی گفت، مسلما در اجرای اول دوست دارم اشخاص زیادی را ببینم ولی شخصی که خیلی دوست دارم حضور داشته باشد همایون شجریان است.
تصویر و متن: سید حسین احمدی

گرشارضایی, آلبوم آبی, ارکستر, کنسرت, میلاد,
آمار بازدید : 3,575
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500