ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : چهارشنبه 1 خرداد 1398 - ساعت 22:54:51
چاپ خبر

«ماکان بند» و جشن امضایی متفاوت

«ماکان بند» پس از برگزاری چند اجرای زنده در تهران و شهرستان‌ ها در یکی از مجموعه‌ های تفریحی تهران با هوادارانش دیدار کرد.

«ماکان بند» و جشن امضایی متفاوت

به نقل از روابط عمومی شرکت آوازی نو، «ماکان بند» دوشنبه 30 اردیبهشت در بام‌ لند تهران میزبان هوادارانش بود تا مراسم جشن امضا و دیدار با هواداران را برگزار کند.

هدف از برگزاری این مراسم شکل‌گیری دیداری نزدیک میان «ماکان بند» و طرفدارانشان بود. در یک سال گذشته هواداران این گروه تقاضاهای بسیاری برای دیدار با «ماکان بند» داشته‌ اند و همیشه این گلایه وجود داشته که چرا امکان دیدار از نزدیک و گرفتن عکس‌های یادگاری برای هواداران وجود ندارد.

این مراسم پس از افطار و با حضور تعداد زیادی از هواداران برگزار شد. در ابتدای این مراسم رهام هادیان و امیر مقاره با حضور در سالن روبازِ آمفی‌تئاتر بام‌ لند، با هوادارانشان صحبت کردند و سپس به گرفتن عکس‌های یادگاری مشغول شدند.

این مراسم از ساعت 20:30 آغاز شد و تا ساعت 22:00 ادامه داشت. در پایان این مراسم به علت استقبال ویژه‌ی هواداران و شلوغی بیش از حدِ محوطه‌ی بام‌لند، بسیاری از هواداران موفق به دیدار با «ماکان بند» و گرفتن عکس یادگاری نشدند.

از سوی مسئولان برگزاری این مراسم پیش‌بینی‌های لازم برای ایستادن هواداران در صف و سپس ورودشان به آمفی‌تئاتر بام‌لند، شده بود. مسیری طولانی تعبیه شده بود تا هواداران از آنجا وارد شوند و به مرور وارد آمفی‌تئاتر شوند.

مسئولان برگزاری این مراسم پیش‌بینی حضور 3 هزار هوادار را کرده بودند اما تعدادی که روز دوشنبه به بام‌لند آمدند بیشتر از 15 هزار نفر بود.

شاید این برای نخستین بار بود که برای یک مراسم جشن امضا یا دیدار با هواداران، این حجم از هوادار در یک مکان عمومی جمع میشدند. شاید بهتر است که مسئولان فرهنگی کشور برای استفاده از ظرفیت چنین هوادارانی برنامه‌ریزی‌های بیشتر و بهتری داشته باشد.

پس از پایان دیدار دوشنبه شبِ ماکان بند با هوادارانش، شرکت آوازی نو با انتشار متنی، اعلام کرد که این مراسم با تاسیس باشگاه هواداران در شکلی مناسب‌تر تکرار خواهد شد.

«تمامی سعی و تلاش کلیه همکاران ما در موسسه آوازی نو و گروه محبوب ماکان در راستای اهمیت به مخاطبان گرامی بوده است. به همین منظور با وجود تمامی مشکلات از کوچکترین فرصت ها برای اجرای برنامه هایی نظیر کنسرت ماکان برای همه، جشن های آلبوم و امضا استفاده کردیم تا ارتباط هرچه موثرتری با کلیه همراهان عزیز داشته باشیم. انجام این سری رویدادها با این حجم برای اولین بار در کشور انجام می پذیرد که خداوند را سپاسگزاریم که با استقبال بی نظیر شما عزیزان مواجه گردیده است.

بدون حضور و حمایت شما عزیزان این مهم انجام نمیافت و امیدواریم کم و کاستی ها را بر ما ببخشید.

به اطلاع کلیه همراهان میرساند باشگاه هواداران موسسه آوازی نو به زودی شروع به فعالیت خواهد نمود و با صبر و همراهی شما اتفاقات جدیدی رقم خواهد زد تا ما و شما را در هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم ها یاری کند.»

منبع: هنرآنلاین

رهام هادیان,امیر مقاره ,ماکان بند,بام لند,بام لند تهران,ماکان بند در بام لند,جشن امضا ماکان بند در بام لند,آوازی نو
آمار بازدید : 4,334
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500