ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : جمعه 8 مرداد 1395 - ساعت 20:43:47
چاپ خبر

کنسرت های آتشین محمد علیزاده در شب های داغ تابستان

خواننده رکورد دار باز هم خوش درخشید

محمد علیزاده خواننده موفق موسیقی که توانسته رکورد پر کنسرت ترین خواننده را به نام خود ثبت کند، روز های پنجم و ششم و هفتم مرداد ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران طی شش سانس به روی صحنه رفت.

خواننده رکورد دار باز هم خوش درخشید

به گزارش ریتم نیوز؛ این خواننده که طی سال های اخیر توانسته مخاطب های زیادی را جذب کند، بعد از تیتراژ موفق «برادر»، در کمترین زمان تمامی بلیت های شش سانس کنسرتش به فروش رسید و باز هم رکوردی دیگر به نام خود ثبت کرد.
محمد علیزاده که کنسرت هایش همیشه دکور های مختلف دارد، این بار هم لامپ های روشن را برای دکورش انتخاب کرده بود. علیزاده انرژی خاصی در کنسرت هایش دارد و می تواند از ابتدا تا انتها کنسرت مخاطب را خستگی ناپذیر با خود همراه کند. البته تماشاگران نیز همیشه با هم خوانی ها و تشویق های مکررشان انرژی و هیجان سالن را در اوج نگه می دارند.
محمد علیزاده در این شش سانس قطعاتی هم چون «خیلی برام عزیزه»، «هواتو کردم»، «احساس»، «کجا میری»، «برادر»، «بی حوصله»، «فکرشم نکن»، «خیلی خوشالم»،«برگرد»، «حس آرامش»، «همینه که هست»، «قحطی گل» و «جز تو»  را اجرا کرد.
سعید عباسی، ایمان ذاکری، محمد شعبانی، علی پورنگهبان، اشکان موسوی، بهمن میرزا زاده، اشکان صدیق آذر به سرپرستی علی شهبازی و رهبری امیرحسین اویسی نوازندگان ارکستر محمد علیزاده را تشکیل می دادند.
این کنسرت به  همت موسسه فرهنگی – هنری «ایران گام» به مدیریت صدرالدین حسین خانی و روابط عمومی الهه بهادر برگزار شد.

منبع: نوای فارس

 

محمدعلیزاده, موسیقی, ‍کنسرت, مرداد, تهران,
آمار بازدید : 3,657
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500