ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : چهارشنبه 11 تیر 1393 - ساعت 12:24:27
چاپ خبر

پدرام کشتکار: آلبوم مستقل خودم را منتشر می‌کنم

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="text-align:justify"><span lang="FA">آهنگساز و تنظیم کننده پرکار دهه های 70 و 80 از انتشار آلبوم مستقل با صدای خود خبر داد .</span></p>

کشتکار1.jpgآهنگساز و تنظیم کننده پرکار دهه های 70 و 80 از انتشار آلبوم مستقل با صدای خود خبر داد .

پدرام کشتکار؛ آهنگساز و تنظیم کننده موسیقی کشورمان که طی دو دهه اخیر به خوبی درخشید, آلبوم آلبومی مستقل و با صدای خود در دست تولید دارد که قرار است به زودی آن را روانه بازار کند.

این تنظیم کننده با اعلام این خبر در گفت و گو با موسیقی ما عنوان کرد: جدیدترین فعالیت های خود را در قالب آلبوم آماده انتشار دارم و در واقع قرار است با انتشار آن اولین آلبوم مستقل خود را با صدای خودم منتشر کنم.

وی افزود:موسیقی این آلبوم بر روی ترانه های دوستانی همچون مریم آزادی و زهره زمانی ساخته شده است. عنوان این آلبوم «شهرمه آلود» است که ترانه قطعه ای با همین نام را زهره زمانی سروده ودر واقع تنها ترانه این آلبوم است که بر روی آن موسیقی ساخته شده است. بقیه قطعات ساخته شدند و سپس بر روی آنها ترانه گذاشتیم.

کشتکار تاکید کرد: از بین 9 قطعه ای که در آلبوم هست، 2 قطعه  مانند«شهرمه آلود» و «خدانگهدار» را من تنظیم کرده ام و تنظیم مابقی قطعات را آرش حسینی به عهده داشته است. ساخت تمامی آهنگهای آن را نیز من انجام داده ام.

این آهنگساز در ادامه صحبتهای خود گفت: سبک این آلبوم متفاوت است و با تمامی کارهایی که این روزها در کوچه و بازار می شنوید فرق دارد ولی اصلا ادعایی در خوانندگی ندارم. این آلبوم را نیز به سیک و سیاق خودم ساخته و تنظیم کرده ام و با حال و هوای خودم خوانده ام. 20 سال است که دارم برای همه خواننده ها کار می سازم و این بار تصمیم گرفته ام برای خودم آلبوم منتشر کنم. این آلبوم را تا پایان تابستان به بازار می فرستم.

وی در پایان از همکاری خود با دیگر خواننده ها خبر داد و گفت: در آلبوم جدید محمد اصفهانی نیز با وی همکاری چشمگیری دارم که این همکاری نیز به زودی شنیده می شود . اخیرا نیز یک قطعه در همکاری با وی آماده دارم که از سوی انتشارات امام منتشر می شود. همچنین همکاری های دیگری با خواننده های جوان دارم که اخبار آنها حین انتشار آلبوم ها اعلام می شود.

پدرام کشتکار ,آلبوم مستقل پدرام کشتکار ,اولین آلوم پدرام کشتکار ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,145
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500