ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : یک‌شنبه 29 تیر 1393 - ساعت 15:10:14
چاپ خبر

کتاب تخصصی آموزش ساز دهنی منتشر می‌شود

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin: 3.6pt 0cm;"><span lang="FA">منصور پاکنژاد کتاب آموزش ساز دهنی جلد 4 و 5 را به زودی منتشر می‌کند.</span></p><div><span lang="FA"><br></span></div>

سازدهنی.jpgمنصور پاکنژاد کتاب آموزش ساز دهنی جلد 4 و 5 را به زودی منتشر می‌کند.

منصور پاکنژاد، نوازنده و سرپرست گروه سرنا هارمونیکا در گفت و گو با هنرآنلاین گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای انتشار کتاب آموزشی ساز دهنی هستم که این اثر به زودی منتشر می‌شود.

این نوازنده با اشاره به اینکه جلد 1،2 و 3 این اثر منتشر شده است، تاکید کرد: کتاب 4 و 5 آموزش هارمونیکا در مراحل نهایی قرار دارد که این کتاب برای هنرجویان پیشرفته در نظر گرفته شده است.

سرپرست گروه سرنا هارمونیکا در ادامه با اشاره به این‌که این کتاب تخصصی است، گفت: هنرجویانی که جلد 1 تا 3 آموزش هارمونیکا را کار کرده‌اند می‌توانند از این اثر استفاده کنند زیرا در این کتاب تکنیک‌های جدید را معرفی کردم.

پاکنژاد در ادامه از برگزاری کنسرت گروه "سرنا هارمونیکا" خبر داد و افزود: قرار است گروه "سرنا هارمونیکا" اوایل پاییز به صحنه رود زیرا این گروه ششم خرداد ماه سال جاری در دو سانس و در ایوان شمس به اجرای برنامه پرداخت که به دلیل استقبال مخاطبان تصمیم گرفتیم تا دوباره به صحنه رویم.

منصور پاکنژاد با اشاره به اینکه در حال تمرین با اعضای گروه است، خاطرنشان کرد: این کنسرت به اجرای قطعات کانتری با تم غربی اختصاص دارد و بخشی از این کنسرت به اجرای قطعات باکلام اختصاص دارد که به احتمال زیاد با علیرضا وکیلی منش به صحنه می‌رویم.

منصور پاکنژاد درباره اعضا و نوازندگان این گروه گفت: در این کنسرت شایان ریاحی (پرکاشن)، فرهاد بهبهانی (گیتار بیس)، فرزاد قماشی (درامز) و.... از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.

منصورپاک نژاد درسال ١٣٣٩ دراصفهان متولد شد. ازنوجوانی نوازندگی راباسازدهنی شروع کرد ودرزمینه نوازندگی کلارینت سنتوروسازهای کلاویه‌ای نیز تجربیاتی به دست آورد.

درسال ١٣٥٩ نیز مقدمات نواختن گیتارکلاسیک رازیرنظرمهندس بهمن نوایی فراگرفت و بعدازآن مراحل تکمیلی را نزد دارنوش افراسیابی گذراند. ازسال١۳۷۸تدریس سازدهنی و گیتار را در مراکز آموزشی مختلف آغاز کرد.

دوسال بعد با توجه به تجربیات خود اولین کتاب آموزشی سازدهنی درایران رابه چاپ رساند.

کتاب دوم او هم درسال ١۳۸۲ به هنردوستان عرضه گردید. او درچندسال اخیرکنسرت‌های متعددی رابه همراه تمام هنرجویان خود به اجرا درآورد که ترکیبی ازسازدهنی و سازهای دیگر در سازبندی آن‌ها به کاررفته است.

سازدهنی ,کتاب آموزس سازدهنی ,منصورپاکنژاد ,گروه سرنا هارمونیکا ,فرهادبهبانی ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,540
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500