ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : سه‌شنبه 31 تیر 1393 - ساعت 10:13:02
چاپ خبر

کنسرت سه نوازی حسام اینانلو، مهرداد پاکباز و رضا عسگرزاده در نیاوران

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin-top:3.6pt;margin-right:0cm;margin-bottom: 3.6pt;margin-left:0cm"><span lang="FA">کنسرت تریوی حسام اینانلو، همراه مهرداد پاکباز و رضا عسگرزاده در روزهای 14 و 15 شهریورماه در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود.</span></p>

3نوازی.jpgکنسرت تریوی حسام اینانلو، همراه مهرداد پاکباز و رضا عسگرزاده در روزهای 14 و 15 شهریورماه در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود.
به گزارش هنر آنلاین، حسام اینانلو، نوازنده کمانچه، ضمن اعلام این خبر افزود: این کنسرت، که به مناسبت پانزدهمین سال فعالیت نشر موسیقی هرمس و به همت رامین صدیقی مدیر این موسسه برگزار می شود، شامل سه نوازی سازهای کمانچه و گیتار و دودوک است که مهرداد پاکباز نوازنده گیتار و رضا عسگرزاده نوازنده ساز دودوک (بالابان) یاران من در اجرای این برنامه هستند.

او افزود: کنسرت در دو بخش تنظیم شده است که در بخش نخست برخی از ساخته های خودم را اجرا می کنیم، سپس بداهه نوازی خواهیم داشت. موسیقی این بخش درواقع پلی می زند میان موسیقی کلاسیک غربی و موسیقی ایرانی. بخش دوم به اجرای قطعاتی از موسیقی ارمنی اختصاص دارد که ساز دودوک ساز اختصاصی آنهاست. این بخش نیز در ادامه شامل بداهه نوازی خواهد بود.

خالق آلبوم "در آیینه اوهام" درخصوص بداهه نوازی‌های این تریو گفت: تمرین‌های این کنسرت از دو-سه ماه پیش آغاز شده و بداهه نوازی‌های در واقع دیالوگ‌هایی است که میان ما سه نفر رد و بدل می‌شود، تا نهایتا ما را به یک کارعمل مشترک برساند، ولی با توجه به آزادی عملی که نوازنده در این دیالوگ دارد، بداهه نوازی محسوب می‌شود.

اینانلو درباره سازبندی بخصوص و تنظیم قطعات این اجرا اظهار داشت: با توجه به اینکه همنوازی کمانچه و گیتار ترکیب جدیدی است که پیشینه‌ای ندارد، تنظیم قطعات را به صورت کارگاهی جلو می‌بریم. در واقع هریک از سازها در این کار نقش سولو دارند که در حین کار و تمرین به تدریج به همنوازی می‌رسند؛ یعنی ما در ضمن کار این مونولوگ را به دیالوگ تبدیل می‌کنیم.

حسام اینانلو متولد سال ۱۳۶۶ تهران است. آلبوم های "نجوایی برای باد"، "همساز"، "پشت پرچین سخن" و "در آیینه اوهام" از آثار منتشر شده اینانلو در حوزه آهنگسازی و نوازندگی کمانچه است. . اینانلو علاقه زیادی به تجربه كردن در فضای های متفاوت و نوین در عرصه موسیقی، خصوصا همنشینی کمانچه با سازهای گوناگون دارد. او این روزها آلبوم "مقام" را آماده انتشار دارد که شامل قطعات دونوازی کمانچه و تار است که اثری پژوهشی در حوزه موسیقی شمال خراسان به شمار می‌آید. مرتضی گودرزی نوازنده برجسته دوتار اینانلو را در این اثر همراهی می کند.

حسام اینانلو ,مهردادپاکباز ,رضاعسگرزاده ,کمانچه ,رامین صدیقی ,گیتار ,دودوک ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,871
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500