ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : سه‌شنبه 31 تیر 1393 - ساعت 14:09:05
چاپ خبر

آلمان میزبان دونوازی پژمان حدادی ونیمافرهمند

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin-top:3.6pt;margin-right:0cm;margin-bottom: 3.6pt;margin-left:0cm"><span lang="FA">شهر توبینگن در آلمان پاییز امسال میزبان اجرای دونوازی پژمان حدادی و نیما فرهمند در قالب فستیوال جاز و کلاسیک خواهد بود.</span><span lang="FA" style="font-family:&quot;Arial&quot;,&quot;sans-serif&quot;;mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin;mso-hansi-font-family:Calibri;mso-hansi-theme-font: minor-latin;mso-bidi-font-family:Arial;mso-bidi-theme-font:minor-bidi"><o:p></o:p></span></p>

2نوازی.jpgشهر توبینگن در آلمان پاییز امسال میزبان اجرای دونوازی پژمان حدادی و نیما فرهمند در قالب فستیوال جاز و کلاسیک خواهد بود.

به گزارش هنرآنلاین، پژمان حدادی نوازنده تمبک و نیما فرهمند نوازنده پیانو 19 اکتبر (27 مهر) در فستیوال جاز و کلاسیک توبینگن (Jazz- und Klassiktage Tübingen) در آلمان به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

دونوازی حدادی و فرهمند در سالن لوون (Lowen) در زیمرتئاتر شهر توبینگن برگزار می‌شود. این فستیوال از 18 تا 26 اکتبر برگزار می‌شود.

پژمان حدادی نوازنده سازهای کوبه‌ای و عضو گروه دستان است و برنامه‌های متعددی به همراه این گروه در سراسر دنیا اجرا کرده است. او با موزیسین های خارجی بسیاری نیز برنامه اجرا کرده که از جمله این اجراها می‌توان به همکاری با شجاعت حسین‌خان نوازنده سی‌تار اهل هندوستان، نجاتی سلیک هنرمند اهل ترکیه و یئیر دلال هنرمند عرب اشاره کرد.

نیما فرهمند بافی نوازنده پیانو متولد 1363 تهران است. او که فرزند استاد محمود فرهمند نوازنده بزرگ تنبک است، از کودکی تحت آموزش موسیقی قرار گرفت. از 12 سالگی نواختن پیانو را آغاز کرد و چند سال بعد به عنوان نوازنده پیانو عضو ارکستر سمفونیک تهران شد. او با موسیقی جز نیز آشنایی کامل دارد و کنسرت های متعددی در ایران و اروپا برگزار کرده است.

آلمان ,پژمان حدادی ,نیمافرهمند ,دونوازی ,کنسرت درآلمان ,پیانو ,تنبک ,استادمحمود فرهمند ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,505
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500