ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : یک‌شنبه 5 مرداد 1393 - ساعت 05:36:37
چاپ خبر

«حمید حامی» آلبوم جدید خود را با تنظیم‌های کاملا الکترونیک منتشر خواهد کرد

<p class="MsoNormal" dir="RTL">&nbsp;تازه‌ترین آلبوم «حمید حامی» در فضایی کاملاً متفاوت منتشر خواهد شد.</p><div><br></div>

حامی.jpg تازه‌ترین آلبوم «حمید حامی» در فضایی کاملاً متفاوت منتشر خواهد شد.

 تنظیم‌های این آلبوم بر پایه موسیقی الکترونیک است و در آن دیگر خبری از تنظیم‌های آکوستیک یا ارکسترال آثار گذشته حامی نیست. قطعات این آلبوم هم برگرفته از آثار خاطره‌انگیز آلبوم‌های گذشته حامی است و همان قطعات با تنظیم مجددی در فضای الکترونیک به بازار عرضه می‌شوند. انتخاب این قطعات خاطره‌انگیز انجام شده و به تازگی در اختیار تنظیم‌کننده‌هایی که به شکل تخصصی در زمینه موسیقی الکترونیک فعالیت دارند، قرار گرفته است.

از سوی دیگر «حامی» به زودی عازم سفر خارج از کشور می‌شود و پس از بازگشت از این سفر و انتخاب بهترین تنظیم‌ها از سوی او، مراحل ضبط وکال قطعات آغاز خواهد شد. با توجه به اینکه قطعات فوق از شهریور یا مهر امسال وارد مرحله ضبط وکال و میکس و مسترینگ می‌شوند، اواخر سال 93 یا اوایل سال 94 به عنوان زمان انتشار آلبوم در نظر گرفته شده است.

گفتنی است که آخرین آلبوم حامی با عنوان «یک لحظه عاشق شو»، زمستان سال گذشته به بازار عرضه شد. در مجموعه جدید او، قطعاتی از آلبوم‌های «آخدا»، «دو نیمه رویا»، «فقط نگاه می‌کنم»، «حامی» و... شنیده خواهد شد.

از سوی دیگر «میثم دهقان»، مدیر برنامه‌های این خواننده و مدیرعامل موسسه فرهنگی «نیم‌رخ»، ضمن اعلام جزئیات این آلبوم به سایت «موسیقی ما» گفت: «حمید حامی این روزها مراحل پایانی دادگاهی که مدت‌ها درگیر آن بوده را هم پیگیری می‌کند. همانطور که می‌دانید، شخص سودجویی چندی پیش از او کلاه‌برداری کرد و با استفاده از رابطه‌هایی که داشت، آزاد بود. اما به تازگی مجدداً پرونده به جریان افتاده و منتظر هستیم تا ببینیم رأی دادگاه چه خواهد بود. نکته مهم این است که ماندن یا نماندن حمید حامی در ایران به رأی این دادگاه بستگی دارد. حامی بابت این مسئله هنوز گلایه‌های زیادی دارد و اتفاقی نبود که بتوانیم به سادگی از آن بگذریم.»

حمید حامی ,موسیقی الکترونیک ,آلبوم یک لحظه عاشق شو ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,323
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500