ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : دوشنبه 6 مرداد 1393 - ساعت 06:59:11
چاپ خبر

سیروان خسروی با «جاده رویاها» به روی صحنه می‌رود

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin-top:3.6pt;margin-right:0cm;margin-bottom: 3.6pt;margin-left:0cm"><span lang="FA">سیروان خسروی خواننده پاپ طی سه روز و شش سانس در سالن نمایشگاه بین الملی تهران به روی صحنه می‌رود و قطعاتی از آلبوم‌هایش از جمله «جاده رویاها» را اجرا می‌کند.</span></p>

سیروان.jpgسیروان خسروی خواننده پاپ طی سه روز و شش سانس در سالن نمایشگاه بین الملی تهران به روی صحنه می‌رود و قطعاتی از آلبوم‌هایش از جمله «جاده رویاها» را اجرا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سیروان خسروی خواننده پاپ طی سه روز و شش سانس در سالن نمایشگاه بین الملی تهران به روی صحنه می‌رود و قطعاتی از آلبوم‌هایش از جمله «جاده رویاها» را اجرا می‌کند.

سیروان خسروی که قرار بود طی دو روز در روزهای 16 و 17 مرداد به روی صحنه برود، به دلیل استقبال مخاطبان این اجرا یک روز دیگر هم تمدید شد و او 20 مرداد ماه هم با هوادارانش دیدار می‌کند.

این اجرا که قیمت بلیت‌های آن از 35 تا 100 هزار تومان قیمت گذاری شده، در هر روز، در دوسانس و در ساعت‌های 18 و 21:30 برگزار خواهد شد.

سیروان خسروی که اولین آلبومش با نام «تو خیال کردی» را در سال 84 منتشر کرد، پیش از ورود به عرصه خوانندگی بیشتر به عنوان تنظیم کننده و آهنگساز شناخته می‌شد. «ساعت 9» دومین آلبوم خسروی بود و در اسفند ماه 1388 سیروان خسروی برای اولین بار کنسرت خود را برگزار کرد که با استقبال طرفدارانش مواجه شد. در سال 1390 وی با خواندن و تنظیم و آهنگسازی تیتراژ و موسیقی متن سریال ساختمان پزشکان سروش در بین عامه مردم شناخته تر شد و در سال 91 هم آخرین آلبومش یعنی«جاده رویاها» را منتشر کرد.

 

 


سیروان خسروی ,جاده رویاها ,کنسرت سیروان خسروی ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,361
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500