ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : شنبه 11 مرداد 1393 - ساعت 06:37:11
چاپ خبر

در حوزه تولید موسیقی ارزشی با غفلت روبرو هستیم

پیمان طالبی:

<p class="MsoNormal" dir="RTL"><span lang="FA">یک ترانه‌سرای جوان معتقد است بهترین کمک به موسیقی ارزشی فقط از طریق صدا و سیما و حمایت این نهاد از تولیدات ارزشی در عرصه موسیقی است.</span></p>

ط.jpgیک ترانه‌سرای جوان معتقد است بهترین کمک به موسیقی ارزشی فقط از طریق صدا و سیما و حمایت این نهاد از تولیدات ارزشی در عرصه موسیقی است.

به گزارش فارس، پیمان طالبی شاعر و ترانه سرای جوان کشورمان درباره قطعه «آخرین جمعه» که با صدای جعفر عزتی اخیرا منتشر شده است گفت: این قطعه اولین همکاری من با حعفر عزتی است که مضمون این قطعه هم درباره غزه است البته چون این قطعه در روزهای برگزاری حام حهانی 2014 برزیل سروده شده مراجعاتی هم به جام جهانی دارد.

وی افزود: ما در حال حاضر در حوزه تولید موسیقی ارزشی با غفلت روبرو هستیم، نظر من این است که ما در حوزه موسیقی و ترانه استعدادهای بسیار زیادی داریم که علاقه مند به انجام کار ارزشی هستند اما متاسفانه نهادی برای جمع آوری این جوانان وجود ندارد.

طالب تاکید کرد: بچه‌هایی که می‌خوانند و اثر منتشر می‌کنند متاسفانه توسط صدا و سیما حمایت نمی‌شوند در صورتی که اولویت صدا و سیما باید حمایت از آثار ارزشی که همین جوانان تولید می‌کنند باشد.

این ترانه سرای جوان کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: بهترین کمک به موسیقی ارزشی از طریق صدا و سیما و حمایت این نهاد از تولیدات ارزشی در عرصه موسیقی است.

 پیمان طالبی از ترانه سرایان متعهد و جوان کشورمان است که اخیرا ترانه «آخرین جمعه» را با صدای جعفر عزتی سروده است و ترانه امام رضا که سال گذشته توسط حامد زمانی و رضا هلالی خوانده شد نیز از دیگر سروده های پیمان طالبی است.

پیمان طالبی ,ترانه ,متن آهنگ آخرین جمعه ,جعفر عزتی ,آخرین جمعه باصدای جعفر عزتی ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,345
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500