ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : یک‌شنبه 12 مرداد 1393 - ساعت 09:25:39
چاپ خبر

محمد: خوانندگان داخلی از مجاز شدن حبیب می‌ترسند

محمد فرزند پسر حبیب محبیان را بیش از هر چیز به واسطه ویدیوکلیپ «بارون» و آلبومهای «جوانی» و «خودشه» می شناسیم.....

حبیب.jpgمحمد فرزند پسر حبیب محبیان را بیش از هر چیز به واسطه ویدیوکلیپ «بارون» و آلبومهای «جوانی» و «خودشه» می شناسیم.

 حبیب در این دو آلبوم از فرزندش در کنار خود استفاده کرد تا فضای ادامه فعالیت محمد را به عنوان خواننده میسرتر کند. به گزارش صبا با این حال این پدر و پسر در سالهای اخیر نه بخاطر فعالیتهای هنری بلکه به واسطه حواشی حضورشان در ایران در کانون توجه بوده اند. محمد برای جراحی عمل قلب باز به ایران آمد و حبیب نیز برای اقامت دائم در ایران و البته در شهر ساحلی رامسر.

محمد فرزند پسر حبیب محبیان را بیش از هر چیز به واسطه ویدیوکلیپ «بارون» و آلبومهای «جوانی» و «خودشه» می شناسیم. حبیب در این دو آلبوم از فرزندش در کنار خود استفاده کرد تا فضای ادامه فعالیت محمد را به عنوان خواننده میسرتر کند. به گزارش صبا با این حال این پدر و پسر در سالهای اخیر نه بخاطر فعالیتهای هنری بلکه به واسطه حواشی حضورشان در ایران در کانون توجه بوده اند. محمد برای جراحی عمل قلب باز به ایران آمد و حبیب نیز برای اقامت دائم در ایران و البته در شهر ساحلی رامسر.

در طی این حضور اخبار متناقض بسیاری درباره این پدر و پسر شنیده شد که آخرین اش دستگیری چندی قبل حبیب در شمال بود. با این همه حتی یک بار هم پیش نیامد که یکی از این دو نفر در یک گفتگوی تفصیلی درست و حسابی شرکت کرده و به بسیاری از شایعات پیرامون خود پاسخ دهند اما بهمن بابازاده روزنامه نگار باهوش عرصه موسیقی بالاخره این مهم را عملی کرده و در گفتگویی که با فرزند حبیب در «تماشاگران امروز» ترتیب داده بسیاری از پرسشهای پیرامون حبیب را از محمد پرسیده است. محمد هم ابایی از این نداشته که بی درگیری در سیاسی بازیهای متداول در روزگار ما به این پرسشها پاسخ دهد. صبا بخشهای خواندنی این گفتگو را ارائه داده است.


بیماری عمه ام باعث شد حبیب به ایران برگردد

محمد درباره بازگشت حبیب به ایران گفته است:«حدود ۵ سال پیش که در ایران عمل قلب باز کردم تصمیم گرفتم حسابی برای تشویق حبیب به بازگشت به ایران وقت و انرژی صرف کنم. دوست داشتم پدر در کشور خودش فعالیت کند. مادرم بارها به ایران میآمد و برمیگشت و خیلی دلش میخواست زندگیش را در کشور خودش از سرگیرد. در یک مقطعی خواهرپدرم یعنی عمه ام بیماری سختی گرفت و فشار من و مادرم و بیماری عمه باعث شد که یکباره حبیب تصمیم بگیرد به ایران برگردد.» به گزارش صبا محمد درباره اینکه چرا خودش در ایران ماندگار نشده می گوید:«چند باری به ایران سفر کردم ولی بازجوییهای زیادی از من شد و در مقطعی هم ممنوع الخروج شدم. هر بار که به دلیل دلتنگی زیاد برای پدرم به ایران می آمدم اذیت میشدم و رفتار مناسبی با من نمیشد برای همین دیگر تمایلی برای بازگشت به ایران ندارم.»


دو بار بازجویی شدم

محمد درباره حضور در ایران اظهار می دارد:«در ایران ۴ ماه برای بهبودی ام سپری کردم و ۲ بار هم بازجویی شدم که در ابتدا برایم ترسناک بود اما چون چیزی نداشتم که پنهان کنم دیگر کاری با من نداشتند. در مجموع من به ایران نیامده بودم که بمانم. من در آمریکا بزرگ شده ام و اینجا راحتم. دغدغه های زندگی خودم را دارم و خبر زندگی در ایران را هم شایعه سازی میدانم.»


خوانندگان لوس آنجلسی، حبیب را جاده صاف کن بازگشت خود می دانستند

محمد محبیان درباره مسافرت خوانندگان لوس آنجلسی به ایران می گوید:«اغلب مردم فکر میکنند خوانندگان لوس آنجلسی سالهاست که که ایران را ندیده اند. اصلا اینطور نیست. خیلی از آنها سالی چند بار به ایران می آیند اما حضور آنها جوری است که کسی متوجهشان نمیشود ولی در اصل تعداد زیادی از آنها بارها به ایران رفت و آمد داشته و دارند و وقتی ماجرای حضور پدرم در ایران مطرح شد بسیاری از آنها استقبال کرده و حبیب را جاده صاف کن بازگشت خود لقب دادند.»


خوانندگان داخلی از اینکه حبیب مجاز شود میترسند

برخورد تند خوانندگان داخلی با حبیب دیگر نکته ای است که محمد به آن اشاره کرده و درباره آن میگوید:«تقرییا همه خوانندگان داخلی از اینکه حبیب مجاز شود میترسند...بارها به حبیب گفته اند از ایران برو، اینجا جای تو نیست ولی پدر همچنان سر عقاید خودش هست. یک بار هم به من این حرف را زدند و اصولا میانه خوبی با ما ندارند.» به گزارش صبا محمد ادامه میدهد:«در داخل ایران افرادی به نام خواننده اجازه فعالیت دارند که هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ کاری جزو ناامیدکننده ترین ها هستند. خوانندگان ایران با ابروهای نازک و آرایش غلیظ اجازه کار دارند اما پدرم اجازه کار ندارد.»


بازداشت پدرم به دلیل ضبط ویدیو دروغ است

ارتباط حبیب با دوستان و آشنایان پرسش بعدی است که از محمد پرسیده میشود و او میگوید:«در ۵ سال گذشته به جز مادرم و برخی دوستان نزدیک با کسی ارتباط آنچنانی نداشته و ندارد و بیشتر در فضای شخصی خودش است. پدرم بیشتر در طبیعت و باغ میوه هایش روزگار میگذراند و از اینکه درباره او داستانهای مختلف ساخته اند خوشحال نیست.» به گزارش صبا محمد با دروغ خواندن دستگیری حبیب به دلیل ضبط ویدیوکلیپ در شمال می افزاید:«پدرم برای دیدن یکی از مسئولان به ماسوله رفته بود و عده ای ناشناس و لباس شخصی او را بازداشت کردند و بعد از ساعاتی آزادش کردند. یکی از رسانه های محلی نوشت که به دلیل ضبط ویدیو بازداشت شده که درست نیست. خیلی راحت دروغ میگویند و خیلی راحت منتشرش میکنند.»


حبیب اوضاع مالی مناسبی ندارد

محمد درباره چگونگی کسب درآمد حبیب هم میگوید:«با آهنگسازی و کار در زمینه موسیقی کسب درآمد میکند. به هر حال برخی افراد اجازه کار کردن با حبیب را گرفته اند و میگویند یا باید با ما کار کنی یا ما نمیگذاریم مجوز بگیری. برای همین قطعا پدرم در چنین وضعی نمیتواند اوضاع مالی مساعدی داشته باشد.»


منبع:روزنامه صبا

حبیب محبیان ,حبیب ,رامسر ,محمد محبیان , ,پسر حبیب ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان, محمد محبیان, مجاز شدن حبیب در ایران, دستگیری حبیب, مصاحبه با پسر حبیب,
آمار بازدید : 2,297
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500