ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : دوشنبه 13 مرداد 1393 - ساعت 21:48:13
چاپ خبر

کنسرت «محسن یگانه» بدون قید تفکیک جنسیتی در ارومیه برگزار خواهد شد

کنسرت محسن یگانه در ارومیه برگزار خواهد شد.

Mohsen-Yeganeh-151-370x255.jpgکنسرت محسن یگانه در ارومیه برگزار خواهد شد. دیروز اخباری مبنی بر لغو این کنسرت به دلیلی بلیت فروشی مختلط شنیده شد که با پیگیری رسانه‌ها درباره طرح تفکیک جنسیتی در کنسرت‌های غرب کشور، مسئولین موسیقی ارومیه با لغو طرح برگزاری جداگانه این برنامه برای خانم ها و آقایان در دو اجرا، رأی به برگزاری بدون مشکل و بی‌قید و شرط این خواننده در این شهر دادند.

به گزارش «موسیقی ما»، از ظهر دیروز که زمزمه‌هایی مبنی بر لغو این کنسرت در ارومیه به گوش رسید،  در گزارشی که پیش‌تر منتشر شده بود درباره طرح تفکیک جنسیتی در کنسرت‌های غرب کشور از قول مسئولان این استان اطهار‌نظر‌هایی را منتشر کرده بود.

پیگیری‌های دیروز درباره خبر لغو کنسرت محسن یگانه از جلسه ای خبر داد که طی این جلسه مشکل برگزاری این کنسرت حل شود و این برنامه آنطور که بنا بود در این شهر برگزار شود.

صبح امروز جلسه مذکور با حضور مسئولین ارشاد و اداره اماکن و سایر نهادهای دست اندرکار برگزار شد و سرانجام پس از صحبت و تبادل نظر حاضرین، برگزاری این برنامه بدون هیچ محدودیت و بخشنامه ای مقرر گردید. خبرنگار «موسیقی ما» دقایقی پس از این جلسه در گفتگویی کوتاه با «مصطفی لرستانی» (سرمایه گذار، برگزارکننده و تهیه کننده این کنسرت)، درباره قطعیت برگزاری این برنامه سخن گفت که این تهیه کننده توضیحاتی را در این باره ارائه کرد: «خوشبختانه همکاری های لازم از سوی مسئولین ارشاد و نیروی انتظامی ارومیه انجام پذیرفت و کنسرت قطعاً در تاریخ مقرر در ارومیه برگزار خواهد شد.»

وی همچنین درباره پائین آوردن بیلبوردهای تبلیغاتی این کنسرت در سطح شهر ارومیه نیز گفت: «بیلبوردها از امشب دوباره بالا می روند و خوشبختانه تمام همکاری های لازم صورت پذیرفته و قطعاً این کنسرت بدون هیچ مشکلی برگزار خواهد شد.»

لرستانی در انتهای صحبت‌های خود نیز ضمن تقدیر از پیگیری این موضوع از سوی رسانه های مختلف، افزود: « از رسانه هایی که درباره موضوعات مختلف موسیقی اطلاع‌رسانی می‌کنند، ممنونم. همکاری رسانه ها باعث همکاری بیشتر دوستان ما در اداره ارشاد ارومیه شد که از این دوستان نیز که با نهایت همکاری، رأی به برگزاری برنامه دادند ممنونیم. امیدوارم مردم بافرهنگ ارومیه با حضوری ویژه و رعایت تمام نکات اخلاقی و اعتقادی، از یک تفریح سالم در فضایی شاد و درست لذت ببرند.»

محسن یگانه ,کنسرت ,کنسرت محسن یگانه ,کنسرت محسن یگانه در ارومیه ,مصطفی لرستانی ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,693
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500