ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : سه‌شنبه 14 مرداد 1393 - ساعت 06:14:45
چاپ خبر

ترانه بابک بیات با آهنگسازی میلاد کیایی بازسازی شد

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin-top:3.6pt;margin-right:0cm;margin-bottom: 3.6pt;margin-left:0cm"><span lang="FA">قطعه‌ای که سال‌ها پیش با صدای زنده‌یاد بابک بیات ضبط شده بود، به زودی با آهنگسازی مجدد میلاد كیایی و صدای یك خواننده جوان منتشر می‌شود.</span></p><p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin-top:3.6pt;margin-right:0cm;margin-bottom: 3.6pt;margin-left:0cm"><span lang="FA"><br></span></p>

بیات.jpgقطعه‌ای که سال‌ها پیش با صدای زنده‌یاد بابک بیات ضبط شده بود، به زودی با آهنگسازی مجدد میلاد كیایی و صدای یك خواننده جوان منتشر می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین، میلاد كیایی با اعلام این خبر گفت: من در سال‌های جوانی یعنی در سال 1342 قطعاتی را برای برنامه "بزم آدینه" كه در روزهای جمعه از تلویزیون پخش می‌شد می‌ساختم كه توسط خوانندگان مختلفی اجرا شد. یكی از این قطعات در آن زمان با صدای بابك بیات اجرا شد که اکنون بازسازی شده و به زودی و منتشر خواهد شد.

این نوازنده سنتور و آهنگساز در ادامه افزود: من 8 قطعه از این قطعات را با تنظیم جدیدی آماده كرده‌ام كه با صدای چند خواننده جوان از جمله علیرضا گلبانگ و جواد مظفری در حال آماده‌سازی است.

وی همچنین عنوان كرد: در ضبط دوباره این قطعات از اركستر بزرگی با همكاری 44 نوازنده بهره گرفته‌ام و نوع موسیقی این قطعات نیز تلفیقی از موسیقی سنتی و موسیقی به اصطلاحا روز دهه 40 است.

میلاد كیایی ادامه داد: بخش‌هایی از این كار ضبط شده و مراحل دیگر آن در حال انجام است كه احتمالا مراحل فنی آن تا حدود 2 ماه دیگر به پایان خواهد رسید.

به گفته کیایی نوازندگان این قطعات مجتبی میرزاده، علیرضا طاووسی، استاد رضا بهنام (تنبک که از شاگردان ویژه استاد حسین تهرانی بوده‌اند)، و فخرالدین حکیمی (تار) هستند. همچنین شعرهای این آلبوم را ایرج جنتی عطایی سروده است.

بابک بیات ,میلادکیایی ,بازسازی ترانه بابک بیات ,رضا بهنام ,ایرج جنتی عطایی ,ترانه های ایرج جنتی عطایی ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,669
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500