ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : سه‌شنبه 21 مرداد 1393 - ساعت 14:14:54
چاپ خبر

آلبوم تصویری دونوازی «دگر» منتشر شد

<p class="MsoNormal" dir="RTL"><span lang="FA">آلبوم تصویری دونوازی «دگر» به نوازندگی میلاد محمدی، تار و احمد مستنبط، تنبک توسط نشر موسیقی ارغنون به انتشار رسیده و از بیستم مرداد ماه جاری در بازار عرضه شده است.</span></p>

دو نوازی.jpgآلبوم تصویری دونوازی «دگر» به نوازندگی میلاد محمدی، تار و احمد مستنبط، تنبک توسط نشر موسیقی ارغنون به انتشار رسیده و از بیستم مرداد ماه جاری در بازار عرضه شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، این آلبوم از هفت قطعه با نام های شبانه، با الهام از لالایی مازندرانی، شادان، کوبه (تکنوازی تنبک)، گریز، صُراحی (تکنوازی تار)، دگر و باد برخوردار بوده که تمامی آنها بصورت ضبط تصویری در استودیو صورت گرفته است.

میلاد محمدی که دانش آموخته هنرستان عالی موسیقی تهران و دارای لیسانس نوازندگی تار از دانشکده موسیقی تهران بوده، فراگیری تار را نزد بهروز همتی، ارژنگ سیفی زاده و محسن نفر به انجام رسانده است. از میلاد محمدی پیشتر آلبوم سایه (تکنوازی تار) منتشر گردیده است.

احمد مستنبط آموزش تنبک را از سال 1368 نزد آقایان داریوش اسحاقی، جمشید محبی، ناصر فرهنگفر، بهمن رجبی، و آموزش تئوری موسیقی را نزد آرش آزاده و مبانی موسیقی ایرانی نزد زنده یاد محمدرضا لطفی گذراند.

وی تاکنون با گروه های مختلف برای ضبط و اجراهای متعدد در داخل و خارج با آقایان کیوان ساکت، بهمن رجبی، مسعود شعاری، هنگامه اخوان، پیمان سلطانی، محمدرضا لطفی و حسین علیزاده همکاری داشته است.

میلادمحمدی ,احمدمستنبط ,دونوازی ,آلبوم تصویری دونوازی دگر ,کیوان ساکت ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,331
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500