ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : شنبه 25 مرداد 1393 - ساعت 10:52:02
چاپ خبر

بابک جهانبخش از «مدار بی‌قراری» رونمایی می‌کند

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin-top:3.6pt;margin-right:0cm;margin-bottom: 3.6pt;margin-left:0cm"><span lang="FA">بابک جهانبخش در کنسرتی که در روزهای 22 و 31 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد کرد، آهنگ‌های آخرین آلبومش «مدار بی قراری» که هنوز منتشر نشده، را اجرا می‌کند.</span></p>

جهانبخش.jpgبابک جهانبخش در کنسرتی که در روزهای 22 و 31 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد کرد، آهنگ‌های آخرین آلبومش «مدار بی قراری» که هنوز منتشر نشده، را اجرا می‌کند.

به گزارش فارس، بابک جهانبخش در کنسرتی که در روزهای 22 و 31 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد کرد، آهنگ‌های آخرین آلبومش «مدار بی قراری» که هنوز منتشر نشده، را اجرا می‌کند.

«مدار بی قراری» نام آخرین آلبوم بابک جهانبخش است که به گفته خودش آخرین آلبوم او خواهد بود و بعد از این ترجیح می‌دهد فعالیت‌های موسیقایی‌اش را با انتشار تک آهنگ‌ها ادامه دهد.

جهانبخش در سال 84 اولین آلبومش یعنی «چی شده» را روانه بازار کرد. او در ادامه با انتشار آلبوم «من و بارون» وارد مرحله جدیدی از فعالیت هنری خود شد و بین طرفداران موسیقی نامش مطرح شد. ترانه «من و بارون» از این آلبوم به همراهی رضا صادقی خوانده شده ‌است.

از بابک جهانبخش تا به حال شش آلبوم اکسیژن، من و بارون، زندگی من، احساس، بی‌اسم و چی شده منشر شده است و آلبوم «مدار بی‌قراری» هفتمین آلبوم این خواننده خواهد بود.

کنسرت بابک جهانبخش در روزهای 22 و 31 شهریور و در چهار سانس در ساعت‌های 19 و 21:45 در سالن میلاد نمایشگاه بی‌المللی تهران برگزار خواهد شد. قیمت بلیت‌های این کنسرت از 40 تا 100 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

بابک جهانبخش ,آلبوم جدید بابک جهانبخش ,مداربی قراری ,آلبوم مداربی قراری ,کنسرت ,کنسرت بابک جهانبخش ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 2,722
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500