ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : دوشنبه 3 شهریور 1393 - ساعت 12:39:54
چاپ خبر

«مسیرنگاهت» با نگرشی به آهنگسازی کلاسیک و معاصر منتشر شد

<h2><font face="Droid Arabic Naskh" size="2">آلبوم «مسیرنگاهت» اثر نگین زمردی که شامل قطعاتی برای پیانو است، از سوی موسسه راوی آذرکیمیا منتشر شد.</font></h2>

مسیر.jpgآلبوم «مسیرنگاهت» اثر نگین زمردی که شامل قطعاتی برای پیانو است، از سوی موسسه راوی آذرکیمیا منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آلبوم موسیقی «مسیرنگاهت» را نگین زمردی آهنگسازی کرده و با پیانونوازی آذین رضوی و نینا برزگر در 14 شیار (تراک) نواخته شده است.

در این اثر بی‌کلام رپرتواری برای تکنوازی پیانو با نگرشی شخصی به آهنگسازی کلاسیک و معاصر بین سال‌های 86 تا 92 نوشته شده است. رویکرد اصلی در گردآوری این مجموعه تنوع در فرم، بسترصوتی وتکنیک‌های اجراییست که برای نوازندگان پیانو در سطوح مختلف مناسب به نظر می‌رسد.

در ساخت آلبوم «مسیر نگاهت» نکات دیگری مثل تعمق در تفاوت بین کوک سازهای ایرانی و پیانو، استفاده از هارمونی و چینش فواصل در روند ملودیک سعی در ایجاد فضایی نزدیک به موسیقی ایرانی و تنوع فرم آهنگسازی در قظعات مشهود است.

نگین زمردی متولد 1352لیسانس مهندسی از ذانشگاه امیرکبیر و فوق لیسانس آهنگسازی از دانشگاه هنر دارد که سال گذشته اولین آلبوم خود «رویای گریز» را به همراهی فرزاد فضلی منتشر کرد.

آلبوم «مسیر نگاهت» را موسسه راوی آذرکیمیا تولید و از سوی شرکت‌های رها، موسیقی جوان، آوای باربد و هنر شهر عرضه شده است.

مسیرنگاهت ,آلبوم مسیرنگاهت ,نگین زمردی ,موسسه فرهنگی هنری راوی آذرکیمیا ,آذین رضوی ,تینا برزگر ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,225
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500