ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : چهارشنبه 5 شهریور 1393 - ساعت 12:09:00
چاپ خبر

آلبوم «من و ما» با حضور یازده خواننده منتشر خواهد شد

<font face="Droid Arabic Naskh" size="2">آلبوم گروهی «من و ما» با صدای یازده خواننده منتشر می‌شود. </font>

منوما.JPGآلبوم گروهی «من و ما» با صدای یازده خواننده منتشر می‌شود.

این اثر که یکی از پروژه بزرگ موسیقی پاپ است یکشنبه هفته آینده نهم شهریور ماه به تهیه کنندگی «رامین بصیرت نیا» و از سوی پخش «دنیای هنر» روانه بازار خواهد شد.

به گزارش موسیقی ما، «محسن چاوشی»، «رضا صادقی»، «شهرام شکوهی»، «علی لهراسبی»، «سینا حجازی»، «مرتضی پاشایی»، «مهدی یراحی»، «ایمان قیاسی»، «احسان حق‌شناس»، «امیرمسعود» و «عرفان معماری» خوانندگان این آلبوم هستند. من و ما عنوان پروژه‌ای است که صرفا به این آلبوم ختم نمی‌شود و ادامه خواهد داشت. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که طی ماه‌های آینده آلبوم‌های گروهی دیگری در قالب همین پروژه و با حضور سایر چهره‌های سر‌شناس پاپ به بازار عرضه می‌شود.

خواننده‌های این مجموعه هرکدام یکی از بهترین قطعات خود که تاکنون منتشر نشده است را ارائه کرده‌اند. در راستای ارائه آثاری متفاوت و با کیفیت، عوامل تولید تک تک قطعات این مجموعه با دقت نظر ویژه‌ای از سوی خواننده‌ها و مدیران پروژه انتخاب شده‌اند.

با توجه به اینکه تیم تولید و اجرایی این آلبوم از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی‌های دقیقی روی تمامی ابعاد ارائه این اثر انجام داده است و زمان زیادی برای تولید آن صرف شده است انتظار تولید یک اثر ماندگار برای این آلبوم می‌رود.

یکی دیگر از جاذبه‌های آلبوم من و ما این است که از یک سو خواننده‌های با سابقه موسیقی پاپ در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و آثار خود را در یک مجموعه ارائه می‌کنند و از سویی دیگر برخی خواننده‌های جوان و آتیه‌دار هم فرصت همراهی و حضور در کنار این چهره‌های مطرح را به دست آورده‌اند. همچنین حضور سینا حجازی در آلبوم من و ما که تا پیش از این فعالیت خود را به شکل غیر رسمی دنبال می‌کرد هم از نکات حائز اهمیت است.

این روز‌ها در مارکت بین المللی موسیقی آلبوم‌های گوناگونی از این دست منتشر می‌شود. زیرا حتی خواننده‌ها بین‌المللی نیز کمتر آلبوم منتشر می‌کنند و ارائه تک قطعه در اولویت بیشتری قرار دارد. در ایران هم با توجه به مشکلاتی از قبیل صرف وقت و انرژی و هزینه‌های گزاف، فاصله انتشار آلبوم‌ها به بیش از ۲ یا ۳ سال افزایش یافته است. به همین دلیل پروژه من و ما و سایر پروژه‌های از این دست می‌تواند بستر مناسبی برای ارائه تک قطعات خواننده‌ها از طریق یک مجرای رسمی و اصولی باشد. زیرا انتشار تک قطعات هم با دردسرهای گوناگونی همراه است که از جمله آن‌ها می‌توان به خطر لورفتن، عدم پخش صحیح و راه یافتن کار‌ها به رسانه‌های بیگانه اشاره کرد. به دلیل برنامه ریزی‌های دقیق پیرامون پخش سلسله آلبوم‌های من و ما، مخاطبان می‌توانند در فواصل زمانی معین شنونده آثار خوانندگان محبوب خود باشند.

رضاصادقی ,محسن چاوشی ,مرتضی پاشایی ,شهرام شکوهی ,سیناحجازی ,علی لهراسبی ,مهدی یراحی ,ایمان قیاسی ,احسان حق شناس ,امیرمسعود ,عرفان معماری ,رامین بصیرت نیا ,آلبوم من وما ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,929
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500