ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : شنبه 8 شهریور 1393 - ساعت 09:08:40
چاپ خبر

آلبوم ˝زیر باران˝نگار دستمالچی با صدای سینا سرلک

لبوم موسیقی ˝زیر باران˝ به آهنگسازی نگار دستمال‌چی و خوانندگی سینا سرلک روانه بازار موسیقی شد.

آدستمال چی.jpgلبوم موسیقی ˝زیر باران˝ به آهنگسازی نگار دستمال‌چی و خوانندگی سینا سرلک روانه بازار موسیقی شد.

به گزارش هنرآنلاین، نگار دستمال‌چی ، آهنگساز و نوازنده سنتور با اعلام این مطلب گفت: آلبوم "زیر باران" روانه بازار موسیقی شد اما متاسفانه هیچ رسانه‌ای از انتشار این آلبوم خبری نگرفت.

نگار دستمال‌چی با اشاره به اینکه آلبوم "زیر باران"، 7 قطعه دارد، گفت: این آلبوم دو قطعه بی‌کلام و 5 قطعه با کلام دارد. شب، قطعه‌ای ریتمیک و بی‌کلام است، آواز شعر مولانا، تصنیف‌ای عاشقان با شعری از مولانا، قطعه " باران"، تکنوازی سنتور، تصنیف زیر باران با شعری از شفیعی کدکنی ، آواز در گوشه نهفت با شعری از مولانا و تصنیف چه نور است این؟ با شعری از مولانا، از دیگر قطعات این آلبوم این هستند.

وی افزود: در این آلبوم آهنگسازی و نوازندگی سنتور را، خود بر عهده داشته‌ام، صابر غلامی‌پور این قطعات را تنظیم کرده است و سینا سرلک به عنوان خواننده در این آلبوم حضور دارد. زمان خیری(نی)، امین گلستان(بربط (عود), نوید دهقان(کمانچه و کمانچه آلتو)، صابر غلامی پور(سنتورباس)، توماج مصفا(تار و سه تار)، آرین قلی پور(تنبک)، ایثار یاور(دف، دهل وساز کوبه ای) را می نوازند.

نگار دستمال‌چی متولد 1356 و از اعضاء انجمن سنتور نوازان جهان است و در سال 1388 کتاب ناگهان که شامل 10 قطعه برای سنتور بود را توسط انتشارات چنگ روانه بازار کرده است. آلبوم اخیر نگار دستمال‌چی، "زیر باران"، خردادماه سال 93 توسط انتشارات بتهون روانه بازار موسیقی شده است.

نگاردستمال چی ,سیناسرلک ,آلبوم زیرباران ,آلبوم زیرباران باصدای سینا سرلک ,مولانا ,انتشارات بتهون ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 2,274
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500