ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : یک‌شنبه 9 شهریور 1393 - ساعت 15:03:12
چاپ خبر

آلبوم «من و ما 1» با صدای یازده خواننده منتشر شد/دانلود دموی این آلبوم

<font size="2">آلبوم گروهی «من و ما 1» روانه بازار شد.</font>

منوما2.jpgآلبوم گروهی «من و ما 1» روانه بازار شد.

 به گزارش موسیقی ما، این اثر به تهیه کنندگی «رامین بصیرت نیا» و از سوی شرکت پخش «دنیای هنر» در بازار توزیع شده است. «محسن چاوشی»، «رضا صادقی»، «شهرام شکوهی»، «علی لهراسبی»، «مهدی یراحی»، «سینا حجازی»، «مرتضی پاشایی»، «ایمان قیاسی»، «امیر مسعود»، «احسان حق شناس» و «عرفان معماری» خوانندگان این آلبوم هستند. خواننده‌های این مجموعه هرکدام یکی از بهترین قطعات خود که تاکنون منتشر نشده را در این مجموعه ارائه کرده‌اند. طی روزهای گذشته و پس از اعلام خبر انتشار این آلبوم ، بحث های داغی در فضای مجازی پیرامون من و ما شکل گرفت.

از جمله چهره های حاضر در تیم تولید این یازده قطعه و به جز خواننده ها می توان به «حسین صفا»، «مهران عباسی»، «امیرعلی بهادری»، «آرون حسینی»، «میلاد ترابی»، «علی بحرینی»، «مهرزاد امیرخانی»، «انوشیروان تقوی»، «حسین قربانپور» و «امیر یگانه» اشاره کرد.

«من و ما» عنوان پروژه‌ای است که صرفاً به این آلبوم ختم نمی‌شود و در آینده هم ادامه خواهد داشت. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که طی ماه‌های آینده، آلبوم‌های گروهی دیگری در قالب همین پروژه و با حضور سایر چهره‌های سر‌شناس پاپ به بازار عرضه می‌شود. در گذشته هم آلبوم های گروهی در بازار منتشر شده بود که در اغلب موارد با استقبال مخاطبان همراه نمی شد. اما این برنامه ریزی های دقیقی از سوی تیم تولید و اجرایی آلبوم صورت گرفته است و تمامی آثار با دقت نظر ویژه ای ساخته شده است.

از طرفداران این خواننده ها و سایر مخاطبان موسیقی تقاضا داریم تا برای حمایت از ادامه روند انتشار این آلبوم و حفظ حقوق مادی و معنوی تمامی مولفان، نسخه اصلی اثر فوق را تهیه نمایند.







دانلود جدید.jpg

آلبوم گروهی من وما ,آلبوم من وما ,دموی آلبوم من وما ,محسن چاوشی ,علی لهراسبی ,رضاصادقی ,مرتضی پاشایی ,شهرام شکوهی ,مهدی یراحی ,سیناحجازی ,احسان حق شناس ,ایمان قیاسی ,دانلود دموی آلبوم من وما ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,908
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500