ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : دوشنبه 10 شهریور 1393 - ساعت 11:37:02
چاپ خبر

سیامک آقایی و کامران منتظری ˝باز عشق˝ را به مشهد و تربت حیدریه می‌برند

کنسرت دونوازی سیامک آقایی و کامران منتظری به نام ˝باز عشق˝ شهریورماه در شهرهای مشهد و تربت حیدریه برگزار می‌شود.

کامران.jpgکنسرت دونوازی سیامک آقایی و کامران منتظری به نام ˝باز عشق˝ شهریورماه در شهرهای مشهد و تربت حیدریه برگزار می‌شود.

این کنسرت که به دونوازی تنبک و سنتور اختصاص دارد، شامل دو بخش است و پنج قطعه در این کنسرت اجرا می‌شود که بیشتر قطعات در آواز ابوعطا و بیات ترک است.

سیامک آقایی نوازنده سنتور و کامران منتظری نوازنده تنبک از بهمن ماه سال گذشته این کنسرت را در شهرهای مختلف به صحنه بردند. این کنسرت‌ها در سمنان، تبریز، همدان، یزد، بندرعباس، رشت و.... برگزار شده است.

کنسرت "باز عشق" در مشهد روز شنبه 15 شهریور در دو سئانس 18 و 20 در قاسم آباد، نبش ادیب 33، سالن هنرستان هنرهای زیبا برگزار خواهد شد.

این کنسرت روز جمعه 14 شهریور ساعت 19 در تالار اندیشه تربت حیدریه روی صحنه می‌رود.

کامران منتظری متولد ۱۳۵۹ است و تنبک نوازی را از سال ۱۳۶۷ شروع کرده و تحت نظر "نوید افقه" به فراگیری شیوه نوین تنبک نوازی پرداخت.

کنسرت‌های مختلف تک‌نوازی و گروه‌نوازی در داخل و خارج از کشور برگزار کرده است. از جمله اجراها می‌توان به فستیوال مورگن لند در شهر ازنابروک آلمان‌، کنسرت در شهر وایمار آلمان در برنامه بزرگ‌داشت حافظ و گوته، کنسرت به همراه گروه کر رادیو برلین‌ به رهبری "دیوید جونز" تور 2010 در کانادا و آمریکا، کنسرت در کشورهای قطر، امارات، روسیه,بلاروس، اتریش، چک و هم‌کاری با گروه کامکارها در موسیقی فیلم مستند ایران و هم‌چنین هم‌کاری با گروه‌های راز و نیاز، قمر و سواران اشاره کرد.

او همچنین از سال 1390 گروه کوبه ای پژواک را با چند تن از هنرجویان خود تشکیل داد که هم اکنون مشغول ضبط آثار خود با این گروه است.

دو‌نوازی تار و تمبک در آلبوم کوک سکوت به هم‌راه حامد فکوری، "هوای آفتاب" و "یار و دیار"، به هم‌راه گروه قمر با صدای سالار عقیلی، " طغیان"، "خواب خورشید" و "بادآباد" به همراهی میدیا فرج نژاد و البوم گاهی سه گاهی به آهنگسازی پویا سرایی با صدای محمد معتمدی از آثار این نوازنده تنبک است.

سیامک آقایی ,کامران منتظری ,مشهد ,تربت حیدریه ,کنسرت ,کنسرت سیامک آقایی ,کنسرت کامران منتظری ,کنسرت سیامک آقایی وکامران منتظری ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,641
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500