ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : سه‌شنبه 11 شهریور 1393 - ساعت 13:58:37
چاپ خبر

انتشار آلبوم مسیح محقق پس از 10 سال!

آلبوم مسیح محقق خواننده و نوازنده با عنوان ˝سلامی دوباره˝ پس از 10 سال از سوی انتشارات ارغنون منتشر می‌شود.

محقق.jpgآلبوم مسیح محقق خواننده و نوازنده با عنوان ˝سلامی دوباره˝ پس از 10 سال از سوی انتشارات ارغنون منتشر می‌شود.

مسیح محقق، خواننده و نوازنده درباره آلبوم جدید خود به هنرآنلاین، گفت: آلبوم "سلامی دوباره" که در مراحل نهایی قرار دارد اوایل مهرماه از سوی انتشارات ارغنون روانه بازار موسیقی می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین، این نوازنده با اشاره به اینکه تولید این اثر از 10 سال پیش آغاز شده است گفت: این اثر از هشت سال گذشته آماده انتشار بوده ولی به دلیل اینکه نشر آثار موسیقی در دولت قبل با مشکلاتی همراه بود، بعد از 10 سال روانه بازار موسیقی می‌شود. گذشته از این خودم از چند سال پیش از تهران به شمال رفته‌ام و در نتیجه نتوانستم برای انتشار آن اقدام کنم.

محقق افزود: متاسفانه ناشرین امروز فقط به دنبال پول هستند و به هنرمندان کم لطفی می‌کنند. به همین دلیل تصمیم گرفتم این آلبوم را در زمان مناسب منتشر کنم. این اثر را از هشت ماه گذشته به ارشاد دادم و خوشبختانه توانستم مجوز لازم برای انتشار این اثر موسیقایی را از وزارت ارشاد بگیرم.

این خواننده درباره تنظیم و آهنگسازی قطعات این آلبوم تاکید کرد: تنظیم و آهنگسازی قطعات این اثر تغییر نکرده و فقط چند قطعه آن جا به جا شده است. دوست داشتم این اثر را مانند روز اول به گوش مخاطبان برسانم در نتیجه قطعات هیچ تغییری نکرده است.

مسیح محقق درباره قطعات این اثر موسیقایی گفت: این آلبوم شامل 9 قطعه است که هشت قطعه آن آوازی است، اشعار قطعات از مولانا، احمد شاملو، فروغ فرخزاد، قیصر امین‌پور، سهراب سپهری و.... است.

محقق با اشاره به اینکه آهنگسازی و خوانندگی قطعات این اثر به عهده خودش بوده است، درباره اعضا و نوازندگان گروه گفت: کامران خاشع، بابک امینی، رزا گیاهی، سپیده وحیدی، بابک آخوندی، وحید مومنی، سهراب محرابی، رامین وحدتی و.... با من در این آلبوم همکاری کرده‌اند.

این نوازنده با اشاره به اینکه بعد از انتشار این اثر به زودی در تهران به صحنه می‌رود، گفت: چند بار قصد داشتم به صحنه روم، زیرا از 14 سالگی روی صحنه بزرگ شده‌ام، ولی متاسفانه نوازندگان امروزی پایبند نیستند و امکانات اجرایی ضعیف است، اما قصد دارم با یک برنامه‌ریزی درست به زودی در تهران و شهرستان‌ها به اجرای برنامه بپردازم.

این آهنگساز تاکید کرد: آلبوم چهارمم هم آماده انتشار است و قصد دارم دوباره آلبوم دومم با عنوان "عاشقی پیداست" را منتشر کنم، زیرا درآن زمان این اثر به درستی منتشر و پخش نشد.

مسیح محقق از 12 سالگی به آموختن گیتار پرداخت و از 14 سالگی به صورت حرفه‌ای به اجرای برنامه‌های مختلف مشغول شد.

او پس از انقلاب اسلامی با آثار اساتید بزرگ موسیقی ایران آشنا شد و این آشنایی او را به موسیقی اصیل ایرانی علاقه‌مند ساخت.

محقق در سال 1360 با انتخاب ساز تار آموختن آن را در مرکز حفظ و اشاعۀ موسیقی پی گرفت و هم‌زمان با مطالعه و تحقیق گسترده در زمینۀ موسیقی اصیل ایرانی، با هدف ارایۀ بیانی متفاوت و نگاهی نو، کار را ادامه داد.

او از سال 1373 روی طرح "دو پیکر" کار کرد که حاصل بیش از 35 سال تجربه و شناخت بدون مرز از موسیقی است.

مسیح محقق ,آلبوم جدید مسیح محقق ,سلامی دوباره ,آلبوم سلامی دوباره مسیح محقق ,احمدشاملو ,فروغ فرخزاد ,مولانا ,قیصرامین پور ,سهراب سپهری ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,338
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500